| کد خبر: 169737 |

◄ برخورد با دلالان و سودجویان در پایانه امیرکبیر اصفهان

با دلالان و سودجویان در پایانه امیرکبیر اصفهان برخورد قاطع می‌شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل کالای اصفهان اقدامات انجام‌شده در جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان را تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مهدی خضری در این نشست با اشاره به وضعیت استان اصفهان در بخش حمل‌ونقل کالا گفت: اصفهان دارای 460 شرکت حمل‌ونقل، 35 هزار ناوگان فعال و 48500 راننده فعال در بخش حمل‌ونقل کالا براساس کارت هوشمند است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، افزود: 15 انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، یک کانون تشکل‌های صنفی شرکت‌های بخش کالا، 17 انجمن صنفی کامیون داران و رانندگان و یک کانون کامیون‌داران استان، 10 مرکز معاینه‌فنی اصفهان و 16 مرکز اسقاط خودرو در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: یکی از خواسته‌های رانندگان، بی‌عدالتی ناشی از ورود افراد سودجو و دلال به حوزه حمل‌ونقل کالا در پایانه امیرکبیر بود که با هماهنگی نیروی انتظامی، برخورد قاطع و جدی برای جمع‌آوری آنان انجام شد و این برخورد کماکان ادامه دارد.

خضری با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در جهت رسیدگی به  مطالبات رانندگان گفت: حضور در پایانه‌های بار و گفتگو با رانندگان و کامیون‌داران درخصوص مشکلات موجود،‌ اطلاع‌رسانی در مورد نحوه محاسبه صدور بارنامه و سامانه‌های ارتباطی اعلام شکایت در مراکز تجمع رانندگان، الزام شرکت‌های حمل‌ونقل به نصب تابلوی اعلام کارمزد و تهیه کارت شناسایی و لباس فرم برای کارپردازان و بازاریابان به‌منظور شناسایی دلالان، اعزام تیم‌های بازرسی به پایانه‌ها و رسیدگی به شکایات، بازدید از دفاتر شرکت‌های حمل‌و‌نقل کالا و کنترل میزان کمیسیون دریافتی، برگزاری نشست‌های مشترک با ادارات مربوطه، ساماندهی مشکلات و نوبت‌دهی، پاسخگویی به مشکلات از طریق روش‌های مختلف ارتباطی و اطلاع‌رسانی از عمده‌ترین این اقدامات بوده است.

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل کالای اصفهان با حضور مداح عضو هیات عامل و رئیس کارگروه اصلاح فرایندها و مطالبات رانندگان، دغاغله مدیرکل دفتر حمل‌ونقل کالا، سرهنگ حسین‌زاده جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان، سرهنگ پورقیصری فرمانده پلیس‌راه استان و انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان اصفهان برگزار شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.