| کد خبر: 128549 |

اهدای کلاه امینی به راکبین موتورسیکلت های قانونمند در محور سراوان_اسفندک

تین نیوز

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای از توزیع کلاه ایمنی به راکبین موتور سیکلت های قانونمند در روز ملی ایمنی و حمل و نقل در مسیر سراوان _ کوهک خبر داد.

 

به گزارش شستون، نبی بخش رئیسی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان  اذعان داشت: سوانح حمل‌ و نقلی در همه شیوه‌ ها به‌ ویژه حمل‌ ونقل زمینی درون شهری و برونشهری همه ساله خسارت های سنگین و جبران ناپذیر به سرمایه‌های انسانی، اقتصادی، اجتماعی کشور وارد می کند.

 

وی افزود: مدیریت و مهار این چالش ملی با مشارکت دسته‌جمعی شهروندان، دولت و نهادهای مرتبط موثر است. 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: در این رابطه با هدف جلب افکار و مشارکت همگانی  و با تصویب شورای فرهنگ عمومی، روز هفتم اردیبهشت به عنوان روز ملی ایمنی و حمل‌ و نقل در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.
 
 
رئیسی با اشاره به  اینکه دروز ملی ایمنی وحمل ونقل به موتورسیکلت سواران قانونمند سراوانی در محور سراوان ،کوهک،اسفندک کلاه ایمنی به صورت رایگان اهداشد، خاطر نشان کرد:  این  طرح با هدف ارتقای امنیت، رفاه و سلامت فعالان در عرصه حمل ونقل وکاهش نرخ مرگ ومیر درعرصه کاری رانندگی جاده ای اجرایی شد.
 
 
وی اظهار کرد: توزیع کلاه های استاندارد ایمن با اثر گذاری بالا در کاهش نرخ ضریب تلفات رانندگی وایمنی بیشتر راکبان موتورسیکلت دارد.
 
 
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: عدم استفاده از ابزارهای ایمنی از سوی موتور سواران بیشترین خسارات مادی ومعنوی را ابتدا به رانندگان ودر مرحله بعدی متوجه خانواده ها واجتماع می کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.