| کد خبر: 245761 |

عوارض دومرحله‌ای آزادراه قم-گرمسار رسیدگی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم معتمدی چهارشنبه نوزدهم مردادماه در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل راه‌های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار در سالن جلسات بقیه الله(عج) دفتر امور فنی استانداری قم برگزار شد، وضعیت و برنامه برای تمام راه‌های درون و بیرون استان قم مشخص است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری‌های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق این آزادراه برطرف شود، عنوان کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد موضع آنتن‌دهی مخابرات و دوربین‌ها نیز برطرف نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه موقتا مشکل برق این منطقه با دیزل رفع شود، مطرح کرد: در ماه‌های آینده باید جلسه مجددی برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام شده خود در راستای مصوبات این جلسه را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع‌های رفاهی در مسیر رفت و برگشت بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها به محل استراحت رانندگان نیز تبدیل خواهند شد و درنتیجه شاهد کاهش آمار تصادفات بر اثر خواب آلودگی خواهیم بود.

معتمدی با اشاره به اینکه منابع قرارگاه نیز محدود است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد باید با همکاری یکدیگر مشکلات آزادراه قم-گرمسار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسه‌ای مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض نیز برطرف شود، یادآور شد: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و برگزاری جلسات افزایش یابد می‌توان با تعامل بیش‌تر مشکلات را برطرف کرد، ابراز کرد: ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که اگر تعامل لازم در راستای استفاده از آن‌ها شکل بگیرد، رضایت مردم را درپی خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.