| کد خبر: 237193 |

صدور دستور پیگیری پروژه آزادراه تهران به پیشوا توسط وزیر راه

در این دیدار دستور پیگیری پروژه آزادراه تهران به پیشوا توسط وزیر راه صادر شد.

تین نیوز

نماینده مردم ورامین،‌ پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با وزیر راه خبر داد و گفت: در این دیدار دستور پیگیری پروژه آزادراه تهران به پیشوا توسط وزیر راه صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسین نوش آبادی از دیدار با قسمی، وزیر راه خبر داد و اظهار داشت: در دیدار با وزیر راه و شهرسازی، موضوع آزاد راه تهران به پیشوا مطرح و مقرر شد این پروژه پیگیری شود.

نوش‌آبادی با اشاره به اینکه این پروژه در دوره هفتم مجلس در کمیسیون عمران مطرح و توسط وزارت راه مطالعه آن انجام شده است گفت: خواستار احیای این پروژه مهم شدم و وزیر نیز دستور داد این پروژه پیگیری و امکان اجرای آن فراهم شود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در این دیدار همچنین در خصوص اتصال شهرستان پیشوا به بزرگراه قم گرمسار و اتصال قرچک به جاده چرمشهر به حسن آباد و نیز بهسازی و تعریض جاده ورامین به آبباریک و آزاد راه الغدیر مذاکراتی انجام شد و مقرر گردید بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

وی عنوان داشت: تأمین روشنایی جاده ری به قرچک، بهسازی و تعریض جاده باغ خواص و علی آباد قشقایی، عریض و بهسازی جاده صالح آباد قرچک، راه روستایی طارندین و تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت راه‌های روستایی در سه شهرستان توسط دکتر نوش‌آبادی مطرح و دستوراتی از سوی مهندس قاسمی صادر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.