| کد خبر: 235262 |

در دیدار شهردار ساری و معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

◄ پیگیری طرح تفصیلی شهر ساری و اصلاح محدوده مصوب شهری

جواد طالبی شهردار مرکز استان به همراه علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، شهرام ایرجی و علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری با خانم فرزانه صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت و گو کردند.

تین نیوز
مازندران- علی جعفری گرجی| جواد طالبی شهردار مرکز استان به همراه علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، شهرام ایرجی و علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری با خانم فرزانه صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، جواد طالبی شهردار مرکز استان به اتفاق علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، شهرام ایرجی و علی عاشقان عضو شورای اسلامی شهر ساری و سید حمزه سید حسینی معاون شهرسازی شهرداری ساری با خانم فرزانه صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار پیرامون اصلاح طرح محدوده شهری، ساماندهی سکونتگاه‎‌های غیر رسمی در حومه شهر گفت و گو شد. همچنین پیگیری و اصلاح طرح تفصیلی شهر مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار ساری در این دیدار با اشاره به نقش مدیریت شهری در توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی و کاهش معضلات اجتماعی در این مناطق، اظهار کرد: با رویکرد زیست‌پذیری شهری می‌توان نگاه توسعه‌ای به سکونتگاه‌های غیر رسمی را بسط و گسترش داد.

جواد طالبی با بیان اینکه در آستانه رویداد 2022 که ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است، می‌طلبد در زمینه ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی، گام‌های بلند برداریم، افزود: این رویداد بهانه مناسبی برای اجرای برخی برنامه‌های مهم در حوزه مدیریت شهری است.

 

وی با اشاره به وجود سکونتگاه‌های غیر رسمی در  حومه ساری، گفت: امروز نیازمندیم با نگاهی نو، مناطق حاشیه‌ای شهر را ساماندهی کنیم.

شهردار ساری درباره طرح بلند مرتبه‌سازی، خاطرنشان کرد: به توجه به افزایش جمعیت و طرح وزارت راه و شهرسازی در ساخت و ساز یک میلیون مسکن در سال، بلندمرتبه سازی با نگاه آینده‌نگر، نیاز جامعه امروز است.

خانم فرزانه صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی ایران در این دیدار بر همکاری همه‌جانبه وزارت راه و شهرسازی با شهرداری ساری تاکید کرد و در زمینه تسریع در تصویب طرح‌های مورد اشاره و بازدید میدانی، قول مساعد داد.

طالبی در این دیدار از شهرام ایرجی و علی عاشقان از اعضای شورای شهر ساری، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و خانم فرزانه صادق معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در زمینه همکاری و هماهنگی‌های به وجود آمده پیرامون مسائل مطرح شده قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.