| کد خبر: 222381 |

افزایش ۱۰ درصدی تخفیف آزادراه تهران- پردیس از ابتدای آذرماه

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت: تخفیف ۲۰ درصدی عوارض آزاد راه برای خودروهای شخصی حذف و از ابتدای آذرماه رانندگان پر تردد که از خط پرداخت الکترونیک عبور می کنند از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده خواهند کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت: تخفیف ۲۰ درصدی عوارض آزاد راه برای خودروهای شخصی حذف و از ابتدای آذرماه رانندگان پر تردد که از خط پرداخت الکترونیک عبور می کنند از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز، سعید غفوری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت دریافت پول نقد در محل عوارضی و پیشنهاد افزایش خط های پرداخت الکترونیک در این ایستگاه افزایش تخفیف پرداخت عوارض آزاد راه به میزان ۱۰درصد در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: پیش از این برای رانندگانی که طی یک ماه از خط پرداخت الکترونیک عبور می کردند ۲۰درصد تخفیف در نظر گرفته شده بود.

 این مقام مسئول اظهار داشت: رانندگان در عبور از خط های پرداخت با کارت بانکی ، مبلغ ۵ هزار تومان را مانند روزهای گذشته پرداخت می کنند و این تخفیف برای رانندگانی که از خط پرداخت الکترونیک عبور می کنند در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل آزاد راه تهران- پردیس  با بیان اینکه افزایش تخفیف در هیج یک از آزاد راه های کشور اجرایی نشده، اظهار داشت: با به منظور رفاه حال شهروندان وبا هماهنگی وزارت راه وشهرسازی از ابتدای آذر ماه اجرایی می شود.

غفوری گفت: این تخفیف بر مبنای ۴۰ تردد ماهیانه  رانندگانی است که از خطوط  پرداخت الکترونیک  عبور می کنند و تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای عمومی (شامل پلاک "ع" و "ت") اعمال می شود.

وی با اشاره به نحوه محاسبه ترددها از آزادراه تهران- پردیس برای دریافت تخفیف ۳۰ درصدی ، اظهار داشت: مبنای محاسبات تعداد تردد بر اساس یک ماه شمسی است ودر صورت داشتن بیش از ۴۰ تردد مجاز برای خودرو در طی یک ماه شمسی پس از وقوع چهلمین تردد محاسبات مربوط به تخفیف ۳۰ درصدی انجام می شود.

مدیرعامل آزاد راه تهران- پردیس ادامه داد: این تخفیف در قالب شارژ به حساب برچسب (یا تیکت) مشتری واریز می شود و از ۴۱ تردد به بعد تا پایان ماه اصل مبلغ عوارضی با ۳۰ درصد تخفیف محاسبه می شود.

غفوری افزود: زمان کسر از حساب مشتری و مجاز شماری تردد، مبنای محاسبات زمانی می‌باشد و برای خودروهای عمومی (شامل پلاک "ع" و "ت")  تخفیف ۲۰ درصدی  مانند گذشته  بدون توجه به  تعداد ترددها  اعمال می‌شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.