| کد خبر: 150940 |

آمادگی بیش از ۲۰ محله پردیس در مشارکت با سرمایه‌گذاران

مدیر عامل شرکت عمران پردیس: اگر دستگاه‌های خدمات رسان در نصب انشعاب خدمت زیربنایی همکاری کند، روند تکمیل واحد‌ها تندتر می‌شود.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت عمران پردیس: اگر دستگاه‌های خدمات رسان در نصب انشعاب خدمت زیربنایی همکاری کند، روند تکمیل واحد‌ها تندتر می‌شود.

به گزارش صدا و سیما سعید غفوری درباره روند افتتاح واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس گفت: در چند ماه اخیر ­ در فازهای ۱۱ و ۸، روند ساخت و سازها رشد خوبی داشته است.

وی ادامه داد:­­ متأسفانه دستگاه‌های خدمات‌رسان روند کندی برای نصب انشعاب و خدمات زیربنایی در پیش گرفتند­ و تا انشعاب اب، برق و.. کامل نشود، نمی‌توانیم محوطه‌سازی را انجام دهیم.

غفوری با اشاره به اینکه در بسیاری ار فازها پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داریم، گفت:­ ۳۵ هزار واحد تا مرحله نازک کاری پیش رفته­ و علاوه بر این ۲۲ هزار واحد افتتاح و آماده تحویل است، ۲۲ محله نیز­ آماده سرمایه‌گذاری مشترک با بخش خصوصی است.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس درباره مشکلات فاز ۹ پردیس­­ ادامه داد: فاز ۹ پردیس از گذشته با مشکل ناپایداری دیواره ها روبرو بوده که قرارداد بهسازی دیوارها بسته شده است­ و ۱۵­ روز آینده افتتاح خوبی در آن بخش شاهد خواهیم بود.

غفوری درباره نگرانی برخی از افرادی که­ بعد از گذشت چند سال از واریز پول و ثبت نام­­ به مرحله انتخاب واحد نرسیده اند، تصریح کرد: علت این موضوع داشتن معارض بود که ­این واحدها نیز ­­مراحل پایانی قضایی طی می کند.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مسئله معارضان حل نشود، شرکت عمران نمی تواند در این واحدها اقداماتی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد:­ مسئله دیگر در این فاز، پیمانکارانی هستند که صلاحیت ساخت و ساز را ندارند و تلاش می کنیم­ این فاز ­را به پیمانکاران خوشنام دهیم و اگر این مشکلات برطرف شود تا پایان سال تخصیص ­واحدها را خواهیم داشت.

غفوری­ افزود: متأسفانه بیشترین بحث معارضان ما با­ ۳ هزار و ۶۰۰ واحد در فاز ۸ و چند هزار واحد نیز در فازهای­ ۵ و ۹ جدید است که برای برطرف شدن مشکل تلاش می کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه متولی­ باید خدمات شهری را­ ارائه دهد و­ اگر سرعت نصب انشعاب­ به اندازه ساخت و ساز ما­ بود خیلی زودتر این واحدها تکمیل و تحویل می شد.

وی اظهار داشت: نیمی از کار امسال تمام و بقیه در نیمه اول سال اینده تکمیل می شود.

غفوری افزود: در یک ماه گذشته بحث اصلی ما نصب علمک گاز است و­ اگر انشعاب ها نصب شود­ افتتاح هم زودتر انجام می شود.

وی با بیان اینکه­ خدمات شهری ضعیف است، گفت: در فازهای ۱۱ و ۸ دو قرارداد بزرگ خدمات شهری امضا کردیم­ و برغم اینکه جزء وظایف ما نیست اما بر عهده گرفتیم تا مسائل و مشکلات مردم پیچیده تر نشود.

وی تاکید کرد: بسیاری از واحدها خدمات زیربنایی دارند اما خدمات شهری از جمله معابر و ... که سکونت پذیری را در این محله ها تشویق کند، وجود ندارد.

 

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.