| کد خبر: 205324 |

◄ دستور رئیس جمهور برای استفاده آزمایشی از آزادراه تهران-شمال

حسن روحانی،‌در اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله 22 بهمن دستور داد از فردا رفت و آمد آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شود.

تین نیوز

رییس جمهور دستور داد از فردا رفت و آمد آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شود.

حسن روحانی،‌در اجتماع عظیم راهپیمایان یوم الله 22 بهمن دستور داد از فردا رفت و آمد آزمایشی از قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شود.

به گزارش تین نیوز، حسن روحانی به وزارت راه و شهرسازی دستور داد با توجه به تکمیل بخشی از آزادراه تهران - شمال، رفت و آمد آزمایشی در قطعه یک این آزادراه از فردا آغاز و در اوایل اسفند افتتاح شود.

وی با بیان این که طرح آزادراه تهران - شمال 10 هزار میلیارد تومان ارزش دارد، گفت: همچنین در شش ماه دوم امسال 33 هزار میلیارد تومان طرح‌های آب و برق را تا پایان سال افتتاح کرده ایم و می‌کنیم

همزمان محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز  با اشاره به این‌که قطعه یک آزادراه تهران-شمال هفته اول اسفند امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، اظهار کرد:‌این پروژه مراحل تست و کنترل های نهایی خود را طی می کند.

وی با بیان این‌که آزادراه تهران – شمال یکی از افتخارات مهندسی کشور است، افزود: یکی از موارد بسیار با اهمیت برای کشور افزایش ضریب ایمنی و استاندارد جاده ها، زیرساخت ها و وسائط حمل و نقل است به همین دلیل برنامه های متنوعی تعریف و در حال اجراست. این برنامه ها شامل سه بخش اساسی شامل زیر ساخت ها، وسیله نقلیه و الزاماتی که باید مجموعه سفر را پشتیبانی کند.

وی با بیان این‌که "شوربختانه" درمجموع تعداد تصادفات و تلفات جاده ای نسبت به سال گذشته در کشور افزایش نشان می دهد، اظهار کرد: 80 درصد وقوع تصادفات جاده ای در اثر بی احتیاطی رانندگان است.  برای کاهش تصادفات و سوانح جاده ای تمهیدات و سختگیری ها برای ناوگان حمل و نقل عمومی در حال افزایش است. راننده حمل و نقل عمومی معلم رانندگی در جاده ها هستند یعنی مردم و بقیه باید از دست آنان رانندگی را یاد بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.