| کد خبر: 203022 |

زمان دقیق افتتاح رسمی قطعه یک آزادراه تهران-شمال مشخص نیست

​معاون وزیر راه و شهرسازی از تردد آزمایشی در قطعه نخست آزادراه تهران-شمال ۱۰ روز قبل از افتتاح رسمی آن خبر داد و گفت: قطعا این مرحله از تست و آزمایش آزادراه در دی ماه اتفاق نمی‌افتد.

تین نیوز

​معاون وزیر راه و شهرسازی از تردد آزمایشی در قطعه نخست آزادراه تهران-شمال ۱۰ روز قبل از افتتاح رسمی آن خبر داد و گفت: قطعا این مرحله از تست و آزمایش آزادراه در دی ماه اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، آزادراه تهران-شمال نزدیک به دو دهه‌ است در حال انجام اجرای عملیات ساخت قرار دارد و طی این بازه زمانی طولانی هر سال وعده‌های مسئولان برای افتتاح و بهره‌برداری از آن به ماه و سال دیگر موکول می‌شد، اما این بار همه مسئولان مرتبط با پروژه ملی قول داده‌اند که قطعه یک آن را در دهه فجر امسال به روی مردم باز کنند که می‌تواند حدود ۶۰ کیلومتر و یک ساعت و نیم از زمان سفر مردم در این  مسیر را کوتاه کند.

خیراله خادمی - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل – در این باره گفت: اوایل دی ماه امسال جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، همه دست‌اندرکاران آزادراه تهران-شمال و دستگاه‌های مرتبط مانند سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پلیس‌راه و... برگزار شد و مراحل باقی مانده و نواقص و کارهای موجود در قطعه یک این آزادراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به نظر می‌رسد بسیاری از آن‌ها تا کنون انجام شده است.

وی افزود: در آن جلسه مقرر شد که تردد آزمایشی در قطعه یک آزادراه تهران-شمال ۱۰ روز قبل از افتتاح رسمی به مدت سه تا پنج روز انجام شود و در این باره نیز جلسه دیگری در ابتدای بهمن  ماه خواهیم داشت تا بتوانیم درباره روز تردد آزمایشی، چگونگی آن و کارهای باقیمانده این پروژه به تصمیم و نتیجه‌گیری نهایی برسیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل با بیان اینکه نمی‌توان روز دقیقی از هم اکنون برای افتتاح رسمی و تردد آزمایشی در قطعه یک آزادراه تهران-شمال مشخص کرد، اظهار کرد: بر خلاف برخی اظهار نظرهای صورت گرفته درباره تست و تردد آزمایشی آزادراه تهران-شمال در دی ماه می‌توان گفت که قطعا این کار در دی ماه انجام نخواهد شد و هر اتفاقی در این زمینه در بهمن ماه رخ خواهد داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.