| کد خبر: 229551 |

رسیدگی به ۵۲۷ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در آذربایجان غربی

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : ۵۲۷ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ در سال ۱۳۹۹ بررسی شد.

تین نیوز

رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : ۵۲۷ پرونده تخلفات بخش حمل و نقل جاده ای در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ در سال ۱۳۹۹ بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی، رسول یامچی لو افزود:  در سال گذشته ۳۸۰ پرونده تخلفاتی مربوط به رانندگان حمل و نقل بخش های کالا و مسافر طی ۱۴ جلسه کمیسیون ماده ۱۱ مورد بحث و بررسی قرار گرفته که از این مقدار برای ۱۳ پرونده رای به برائت ، ۱۷ پرونده رای به لغو فعالیت ، ۱۷ پرونده رای به بررسی مجدد و برای مابقی رای به تذکر و اخطار کتبی صادر شد.

 وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته تعداد ۱۴۷ پرونده تخلفاتی مربوط به شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر در ۱۶ جلسه کمیسیون ماده ۱۲ مورد بحث و بررسی قرار گرفت که برای ۱۷ پرونده رای به تذکر کتبی ، ۶۵ پرونده رای به برائت ، ۲۹ پرونده رای به جرائم نقدی و برای بقیه پرونده ها هم رای به بررسی مجدد صادر شد.

 یامچی لو اظهار کرد : عمده تخلفات بررسی شده در کمیسیون ماده ۱۲ مربوط به سو استفاده از شناسه ملی و کدپستی ، تغییر مبلغ کرایه در بارنامه و عدم حضور و نظارت مدیر فنی و در کمیسیون ماده ۱۱ مربوط به حمل بار بدون اخذ بارنامه ، فقدان و کمبود تجهیزات ایمنی و اضافه تناژ بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.