| کد خبر: 224955 |

◄ تقویت مصوبات گذشته مدیریت شهری در راستای رفع موانع و نواقصات مشاغل مزاحم

آذربایجان غربی -جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری با دستور جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم برگزار شد.

تین نیوز

آذربایجان غربی -جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری با دستور جلسه ساماندهی مشاغل مزاحم برگزار شد.

 در این جلسه حسین پناهی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع) و گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت؛ باید تلاش کنیم تا تهدیدها به فرصت ها تبدیل شود.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از معاونت خدمات شهری و پرسنل تلاشگر سازمان های پسماند و فضای سبز شهرداری اذعان داشت: با توجه به نعمات الهی در روزهای اخیر ، معاونت خدمات شهری بهمراه سازمان های زیرمجموعه خود توانستند در کمترین زمان و به صورت شبانه روزی برف های سطح شهر را جمع آوری و از یخبندان شدن خیابان ها و معابر شهری جلوگیری کنند.

حسین پناهی گفت: در جلسه کمیسیون خدمات شهری موضوع رفع و ساماندهی مشاغل مزاحم بار دیگر با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ امروز موضوع صنوف آهن فروشان ، تعمیرات خودرو ، ضایعات فروشان، خرده فروشان خیابان خرمشهر و ...یک تهدید اجتماعی برای شهر ارومیه محسوب می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت؛ با وجود ابلاغ مصوبات متعدد در جهت رفع مشاغل مزاحم امروز بار دیگر شاهد جولان مشاغل مزاحم و سد معبر در سطح شهر ارومیه هستیم.

حسین پناهی در ادامه افزود؛ تقویت مصوبات گذشته مدیریت شهری در راستای رفع موانع و نواقصات مشاغل مزاحم یک امر ضروری و تاثیر گذار است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم باید گام دوم ساماندهی اجرایی شود.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت؛ اجرای شیوه نامه های خدمات شهری می تواند بسیاری از مشکلات و معضلات مربوط به ساماندهی های مشاغل مزاحم را رفع کند.

حسین پناهی اذعان داشت؛ مکان یابی برای شغل های فاقد مکان ، ساماندهی وانت بارهای سطح شهر که هم موجب بر هم زدن فضای زیبای شهری شده است و هم از لحاظ بهداشتی می‌توانند یک تهدید برای اجتماع شوند ، راه اندازی بازار های روز و شب و میوه و تره‌بار  در محلات و ... می توانند مفید واقع شوند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت؛ نگاه درآمد پایدار با ایجاد زیرساخت های لازم و راه اندازی بازارچه و بازارهای میوه و تره بار می تواند به درآمد شهرداری مفید واقع شود.

گفتنی است که در ادامه جلسه امیر سحابی معاون خدمات شهری و حاج بیگی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گزارشات لازم را در خصوص ساماندهی مشاغل شهری ارائه کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.