| کد خبر: 264067 |

هزینه ۱۵۰میلیارد تومان اعتبار در حوزه ایمنی راه های آذربایجان شرقی

رئیس توسعه ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه امسال ۱۵۰ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعتبار در حوزه ایمنی راه های استان هزینه شد.

تین نیوز

 

رئیس توسعه ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه امسال ۱۵۰ میلیارد و ۳۳۵ میلیون تومان اعتبار در حوزه ایمنی راه های استان هزینه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، عباسعلی شیری؛ رییس توسعه ایمنی راه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: یکی از وظایف این اداره خط کشی محورهای مواصلاتی است که در این زمینه کارشناسان و عوامل این اداره چهار هزار و ۵۵۵ کیلومتر راه را در طول هفت ماه با ۶۸ میلیارد تومان هزینه خط کشی کردند.

وی یکی دیگر از حوزه های فعالیت اداره ایمنی راه را نصب حفاظ در محورهای مواصلاتی عنوان کرد و افزود: ۵۸ هزار و ۱۷۲ متر حفاظ جدید نصب شده یا حفاظ های قبلی بهسازی شده که برای این کار ۴۶ میلیراد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه امسال ۱۶ هزار و ۵۱۴ مورد علایم اخطاری، انتظامی و مسیر نما و یک هزار و ۴۴۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی نصب شده که در مجموع ۱۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ اکیپ در حوزه های خط کشی، گاردریل، روشنایی، علایم، آشکار سازی، رنگ آمیزی و کمپ قیر فعال هستند تصریح کرد: ارتقای ایمنی راه های استان امری ضروری است که در طول سال به وسیله این تی ها انجام می شود.

شیری یکی از کارهای شاخص انجام شده در این اداره را راه اندازی کارگاه تعمیرات چراغ های چشمک زن اعلام کرد و گفت: پیش از راه اندازی این کارگاه چراغ های چشمک زن فرسوده کنار گذاشته می شد، اما با به راه افتادن این کارگاه، در هفت ماهه امسال ۲۴ چراغ چشمک زن تعمیر و بازسازی شده ست، به طوری که از قطعات هر سه چراغ فرسوده، یک چراغ بازسازی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.