| کد خبر: 251901 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز اعلام کرد؛

جابه جایی بیش از ۶ میلیون تن بار در تبریز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۶ میلیون و ۱۳۱ هزار تن بار از شهرستان تبریز حمل شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۶ میلیون و ۱۳۱ هزار تن بار از شهرستان تبریز حمل شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ محمد مصیب زاده افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۶۹ هزار و ۲۰۱ مورد بارنامه در تبریز صادر شده که ۹ درصد از درآمد این بارنامه ها سهم سازمان بوده است.

وی کنترل و نظارت بر امورات مربوط به پایانه های مسافری را از وظایف این اداره برشمرد و گفت: در قالب ۲۱۱ هزار و ۳۳۷ سفر صورت گرفته از پایانه های مسافری شهرستان تبریز، دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۸۶۰  نفرصندلی جا به جا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز از اجرای روکش آسفالت در محورهای شریانی از محل اعتبارات نگهداری راه های شریانی به طول ۳۰ کیلومتر در حوزه این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح ها در محورهای صوفیان، کنار گذر غربی، شهید کسایی، جاده قدیم تهران و اهر اجرا شده است.

مصیب زاده اجرای روکش آسفالت راه روستایی اسبس به طول یک و چهار دهم کیلومتر، شانه سازی به طول ۱۰ کیلومتر، ریزش برداری داخل ترانشه های دو طرفه به طول دو کیلومتر، پاکسازی و احیای قنوهای کناری به طول ۴۰ کیلومتر، لکه گیری و اصلاح نشست های سطح سواره رو در محورهای شریانی به مقدار چهار هزار مترمربع، خاکریزی برای اصلاح شستگی محورهای روستایی به طول سه کیلومتر، لکه گیری و چاله پرکنی محورهای روستایی به مقدار ۶ هزار مترمربع و ساخت و تولید آسفالت سرد در راهدارخانه سه راهی اهر به مقدار یک هزار تن را از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تبریز اعلام کرد.    

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.