| کد خبر: 213354 |

مانع‌تراشی در اجرای بزرگراه خواجه - ورزقان قابل قبول نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تردد ماشین‌آلات مجتمع مس سونگون از دلایل توجیهی احداث بزرگراه خواجه - ورزقان است، گفت: هیچ مساله حاشیه‌ای نباید مانع از اجرای این طرح شود.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تردد ماشین‌آلات مجتمع مس سونگون از دلایل توجیهی احداث بزرگراه خواجه - ورزقان است، گفت: هیچ مساله حاشیه‌ای نباید مانع از اجرای این طرح شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد رحمتی، شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات احداث بزرگراه خواجه -ورزقان، افزود: تمام طرح های عمرانی استان باید براساس اصول علمی و ضوابط و مقررات فنی و با رعایت مسائل اقتصادی و ملاحظات اجتماعی اجرا شود.

وی اظهار کرد: خارج از این چارچوب هیچ تصمیمی برای پروژه‌های استان گرفته نمی‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همه دست‌اندرکاران این پروژه و شرکت ملی مس باید تلاش کنند تا با بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آن، زمینه توسعه بیشتر منطقه را فراهم کنند.

محمدباقر خانی، فرماندار ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت سرعت بخشی در اجرای بزرگراه خواجه - ورزقان، گفت: اکنون دوران رفاقت و همدلی است و باید در کنار یکدیگر برای به سرانجام رسیدن این پروژه حیاتی این شهرستان تلاش کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان ورزقان از بخش‌های مختلف مجتمع مس سونگون و فازهای در حال توسعه آن بازدید کرد.

اجرای بزرگراه خواجه - ورزقان به طول حدود ۶۰ کیلومتر در ۵ قطعه از سال ۸۹ آغاز شده است.

پارسال همزمان با گرامیداشت دهه فجر ۴۸ کیلومتر از بزرگراه خواجه - ورزقان به بهره‌برداری رسید.

تاکنون بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بهره‌برداری از این پروژه سرمایه گذاری شده و باقی‌ مانده اعتبار مورد نیاز هم با مشارکت مجتمع مس آذربایجان تامین می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.