| کد خبر: 193174 |

بهره‌برداری از محور تبریز - خواجه ؛ به زودی

استاندار آذربایجان شرقی از بهره‌برداری از محور تبریز- خواجه تا دو هفته آینده خبر داد.

تین نیوز

محمدرضا پورمحمدی امروز در حاشیه در بازدید از عملیات اجرایی بزرگراه تبریز- اهر با بیان اینکه عملیات عمرانی در این بزرگراه به صورت جدی در جریان است، گفت: محور تبریز تا خواجه طی 15 روز آینده پس از نصب علایم جاده‌ای مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی همچنین پس از بررسی آخرین وضع پیشرفت این طرح مهم استانی بر اهتمام جدی پیمانکاران و دستگاه‌های مسئول برای بهره‌برداری از این بزرگراه تا پایان سال تأکید کرد.

وی با اشاره به این‌که عملیات اجرایی این طرح از 12 سال پیش آغاز شده است، افزود: طول این مسیر 85 کیلومتر است که تاکنون 62 کیلومتر از این مسیر زیر بار ترافیک رفته و به استثنای چند کیلومتر به دلیل اختلاف سطح بالا، 20 کیلومتر باقی‌مانده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به روان‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی در مسیر تبریز- اهر، گفت: قبل از چهار بانده شدن این مسیر همه‌ساله و به ویژه در ایام نوروز، شاهد تلفات جانی متعدد در این مسیر بودیم، ولی خوشبختانه در حال حاضر این آمار به کمترین میزان ممکن رسیده است.

محور تبریز تبریز – اهر یکی از پرترددترین جاده های اصلی آذربایجان شرقی و بیشترین سوانح رانندگی در بین راه‌های ارتباطی استان در این جاده روی می دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.