| کد خبر: 95546 |

تولید سوزن‌های ریلی قوس‌دار برای نخستین بار در کشور + عکس

مهندسان شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با استفاده از دانش فنی متخصصین ایرانی موفق به طراحی سوزن ساده و سوزن کراس اور استاندارد و سوزن کراس اور روی قوس با تراورس های بتنی شدند.

برای نخستین بار در کشور،  مهندسان شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (ایرید) واقع در استان آذربایجان شرقی با استفاده از دانش فنی متخصصین ایرانی و با مشارکت کارشناسان شرکت وسلو کوجیفر فرانسه، موفق به طراحی سوزن ساده و سوزن کراس اور استاندارد و سوزن کراس اور روی قوس با تراورس های بتنی و با مشخصات UIC54-R190-TG1/9-SKL و همچنین سوزن ساده با تراورس بتنی و با مشخصات UIC54-R110-TG1/9-SKL شدند.
 
به گزارش تین نیوز ، با تولید این سوزن کشورمان از واردات این محصول بی نیاز شده است.
 
مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران (IRID Co) در رابطه با دستاورد اخیر شرکت، گفت: این شرکت با اتکاء بر نوآوری و توانایی های مهندسین کوشا، خلاق و متخصص، به اصلی ترین زمینه های مهندسی و تکنولوژی تولید سوزن در زمینه طراحی مهندسی دست یافته است.

سوزن ریل


 
سیدکاظم طاهرزاده، ضمن بیان اینکه با طراحی و ساخت این سوزن ها، در سال های آتی شاهد صادر شدن این نوع سوزن به کشورهای همجوار خواهیم بود، افزود: شرکت گسترش صنایع ریلی ایران تایع موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا. ایران بوده در زمینه های طراحی و تولید های دوراهه راه آهن، قطارشهری ، مترو و سوزن های معدنی فعالیت می کند و توانسته بیش از 2 هزار دستگاه سوزن در انواع مختلف تحویل مشتریان نماید.
 

سوزن ریل


او در ادامه با اشاره به اینکه دستگاه سوزن به مجموعه ای از ریل های استاندارد و مخصوص، صفحات اتصال ، قطعات ریخته گری و یا فورج و نورد شده و انواع تراورس و ... اطلاق می شود، بیان کرد: از این قطعات درخطوط و ایستگاه های راه آهن جهت تعویض مسیر قطارهای شهری و بین شهری استفاده می شود.
 
طاهرزاده همچنین گفت: شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با دو دهه تجربه موفق در زمینه تولید سوزن های مورد نیاز صنعت حمل و نقل ریلی کشور، رافع نیاز راه آهن و مترو ها بوده و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع محصولات در خاورمیانه به شمار می رود.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.