| کد خبر: 258330 |

امضای قرارداد اجرایی راه آهن رشت آستارا توسط نمایندگان ایران و روسیه

در حاشیه نشست سه جانبه ایران، هند و روسیه که به میزبانی وزیر راه و شهرسازی کشورمان با مشارکت ۱۳ کشور برای تسهیل تردد در کریدور شمال جنوب و با حضور مقامات کشورهای مختلف در تهران برگزار شد، قرارداد اجرایی پروژه رشت آستارا میان دو کشور ایران و روسیه به امضاء رسید.

تین نیوز

در حاشیه نشست سه جانبه ایران، هند و روسیه که به میزبانی وزیر راه و شهرسازی کشورمان با مشارکت ۱۳ کشور برای تسهیل تردد در کریدور شمال-جنوب و با حضور مقامات کشورهای مختلف در تهران برگزار شد، قرارداد اجرایی پروژه رشت- آستارا میان دو کشور ایران و روسیه به امضاء رسید.

ضرورت یکسان سازی سیاست‌ ها در کریدور شمال جنوب

راه آهن رشت آستارا از طریق فاینانس ساخته می شود

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در حاشیه نشست سه جانبه ایران، هند و روسیه که به میزبانی وزیر راه و شهرسازی کشورمان با مشارکت ۱۳ کشور برای تسهیل تردد در کریدور شمال-جنوب و با حضور مقامات کشورهای مختلف در تهران برگزار شد، قرارداد اجرایی پروژه رشت آستارا میان دو کشور ایران و روسیه به امضاء رسید.

موافقتنامه قرارداد اجرایی پروژه رشت آستارا به امضای شرکت های معرفی شده از سوی دو کشور ایران و روسیه رسید و به گفته معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی طراحی این پروژه تا پایان سال ۲۰۲۳ انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

در این قراداد مدت زمان پروژه، قوانین و شرایط اجرایی پروژه، ضمانت نامه ها و ... مشخص شده است و با اجرای آن، گروه هایی از ایران و روسیه در پروژه مستقر می شوند.

زمان اجرای این پروژه ۳ الی ۴ سال تخمین زده شده است.

 نشست سه جانبه ایران-هند و روسیه با هدف تسهیل ترانزیت در مسیر کریدور شمالجنوب ، امروز با حضور مقامات روسیه و هند و سفرای کشورهای حوزه دریای خزر، خلیج فارس و دریای عمان به میزبانی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در تهران برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.