| کد خبر: 254552 |

نیاز به ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه ریلی رشت کاسپین

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار تامین و اختصاص اعتبارات در ۲ ماه نخست سال شد تا بتوان پروژه را در زمان وعده داده شده که نیمه نخست سال است ، تحویل داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به ضرورت اختصاص به موقع اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و برای تحویل پروژه در موعد مقرر گفت: هم اکنون برای بهره‌برداری از پروژه ریلی رشت- کاسپین ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، خیرالله خادمی که روز پنجشنبه به همراه اسدالله عباسی استاندار گیلان از مسیر ریلی رشت - کاسپین بازدید می کرد در جمع خبرنگاران استان افزود: برای امسال تکمیل و افتتاح ۱۲ پروژه بزرگ در کشور تعریف شده که از این تعداد ۲ پروژه کلان مسیر ریلی رشت - کاسپین و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت - قزوین مربوط به حوزه استان گیلان است.

وی اظهار کرد: پروژه ریلی رشت - کاسپین که دریای شمال(خزر) را به جنوب وصل می‌کند و هشت کیلومتر باقیمانده آزادراه، ۲ پروژه کلان وزارت راه و شهرسازی در گیلان است که امسال تکمیل شده و بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به اهمیت پروژه راه آهن رشت - کاسپین تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر در مجموع ۷۳ درصد و در زیرسازی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قسمت عمده پروژه انجام شده است.
خادمی عنوان کرد: همه تلاش ما به بهره برداری رساندن این پروژه در موعد مقرر است و برهمین اساس هر ۱۵ روز بازدیدی از این پروژه برای رفع مشکلات و موانع این پروژه خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خواستار تامین و اختصاص اعتبارات در ۲ ماه نخست سال شد تا بتوان پروژه را در زمان وعده داده شده که نیمه نخست سال است ، تحویل داد.

پروژه راه آهن رشت –کاسپین به طول ۳۷ کیلومتر به عنوان بخشی از طرح راه آهن قزوین  رشت  انزلی و قسمتی از آخرین پازل کریدور جنوب به شمال محسوب می شود که می تواند در تجارت کشور، منطقه غرب آسیا، آسیانه میانه و اوراسیا تحولی بزرگ ایجاد کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.