| کد خبر: 251552 |

رونق فعالیت های دریایی با تکمیل پروژه محوطه سازی و احداث ۴ پست اسکله رمپ در بندر دیر

رئیس اداره بندر و دریانوردی بندر دیر گفت: مسائل و مشکلات تجار و بازرگانان این بندر با حضور مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

رئیس اداره بندر و دریانوردی بندر دیر گفت: مسائل و مشکلات تجار و بازرگانان این بندر با حضور مشاور و نماینده تام الاختیار مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، راحله پورمحمد رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر در نشست بررسی مسائل و مشکلات بندر فعالان اقتصادی بندر دیر اظهار کرد: در این بندر به عنوان یکی از کانون های اصلی صادرات کشور به قطر تسهیل در فعالیت تجار و بازرگان به صورت ویژه دنبال می شود.

وی بیان کرد: در بازه زمانی برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال در قطر از بستر بندر دیر صادرات قابل توجهی انجام شد که این نشان از اقبال صادرکنندگان برای استفاده از مزیت فاصله کوتاه بندر دیر به کشور قطر است.

پورمحمد ادامه داد: مدیریت اداره بندر و دریانوردی دیر همواره پذیرای پیشنهادات و راهکارهای سازنده جامعه هدف خود است تا بتواند در پیشبرد اهداف عالیه بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیر گفت: با برگزاری این نشست هم اندیشی مطالبات مهمی در خصوص صورتحساب شناورها، نوبت بندی شناورها، ساماندهی مشکلات اسکله اُولی شمالی، تشکیل تعاونی ویژه مشکلات ترخیص کاران و صاحبان کالا مطرح شد که در اسرع وقت از سوی مدیریت بندر مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وی افزود: بندر دیر اکنون دو پروژه محوطه سازی و احداث چهار پست اسکله رمپ در دست احداث دارد که اتمام آنها نویدبخش توسعه فعالیت های اقتصادی مرتبط با حوزه دریا و دریانوردی در بندر دیر است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.