| کد خبر ۳۱۰۰۲۵
کپی شد

مدیرکل راهداری بوشهر مستقیماً به مشکلات مردم رسیدگی کرد

فرزاد رستمی، مدیرکل راهداری بوشهر، در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حاضر شد و به صورت تلفنی به سؤالات و درخواست های شهروندان پاسخ داد.

مدیرکل راهداری بوشهر مستقیماً به مشکلات مردم رسیدگی کرد
تین نیوز |

در راستای تعامل مستقیم مدیران با مردم، مدیرکل راهداری بوشهر پشت خط سامد ۱۱۱ نشست و مستقیماً به مشکلات و درخواست های هم استانی ها رسیدگی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و تماس های مردمی پاسخ داد.

رستمی روز یکشنبه ۲ آذرماه در راستای استمرار تعامل مدیران با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها، در مرکز سامد حضور یافت و پاسخگوی تماس های تلفنی هم استانی ها و هموطنان شد.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از طریق سامانه سامد به سؤالات شهروندان پاسخ داد و دستورات لازم را در خصوص مسائل مطرح شده به مسئولان هر حوزه صادر کرد.

سامانه سامد با هدف تسهیل ارتباط دولت و ملت راه اندازی شده و از طریق تلفن ۱۱۱ و همچنین در بستر اینترنت فرصتی برای طرح و پیگیری درخواست ها، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.