مدیرکل راهداری بوشهر مستقیماً به مشکلات مردم رسیدگی کرد
فرزاد رستمی، مدیرکل راهداری بوشهر، در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) حاضر شد و به صورت تلفنی به سؤالات و درخواست های شهروندان پاسخ داد.
در راستای تعامل مستقیم مدیران با مردم، مدیرکل راهداری بوشهر پشت خط سامد ۱۱۱ نشست و مستقیماً به مشکلات و درخواست های هم استانی ها رسیدگی کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر، فرزاد رستمی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به سؤالات و تماس های مردمی پاسخ داد.
رستمی روز یکشنبه ۲ آذرماه در راستای استمرار تعامل مدیران با مردم و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هم استانی ها، در مرکز سامد حضور یافت و پاسخگوی تماس های تلفنی هم استانی ها و هموطنان شد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان از طریق سامانه سامد به سؤالات شهروندان پاسخ داد و دستورات لازم را در خصوص مسائل مطرح شده به مسئولان هر حوزه صادر کرد.
سامانه سامد با هدف تسهیل ارتباط دولت و ملت راه اندازی شده و از طریق تلفن ۱۱۱ و همچنین در بستر اینترنت فرصتی برای طرح و پیگیری درخواست ها، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.