| کد خبر: 246028 |

ارتقای شاخص های ایمنی و عملکردی داک یارد بندر امام خمینی(ره)

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های ایمنی وایر تولید داخل هم‌زمان با استقرار سه فروند شناور بر روی داک سرسره بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

تین نیوز
معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از انجام موفقیت‌آمیز تست‌های ایمنی وایر تولید داخل هم‌زمان با استقرار سه فروند شناور بر روی داک سرسره بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری بنادر و دریانوردی ایران، محمد علی علائی اظهار داشت: با بهره‌گیری از توان متخصصان و سازندگان داخلی به منظور ارتقاء شاخص ایمنی در زمان داکینگ و آنداکینگ شناورها در داک یارد بندر امام خمینی(ره)، هزار متر وایر جدید برای کشنده‌ی گهواره داک سرسره به قطر ۵۳ میلی متر تأمین شد و پس از انجام مراحل آزمایشی و اخذ تأییدیه مؤسسات رده‌بندی مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تست‌های عملی وایرهای ساخت داخل، برای نخستین بار سه فروند شناورهای ملکی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به طور همزمان بر روی داک سرسره مستقر شدند.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به اینکه این وایرها در گذشته از کشورهای خارجی تأمین می‌شد، هدف از انجام این فرآیند را حمایت از تولید داخل و ارتقاء شاخص‌های ایمنی عنوان کرد.

علائی افزود: در همین راستا سه فروند شناور ملکی دیگر شامل کشتی لایروب هویزه، یدک‌کش دادمان ۲ و راهنمابر هادی ۷ متعلق به این بندر در داک‌یاردهای مختلف کشور نیز تحت تعمیرات اساسی زیرآبی قرار دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.