| کد خبر: 241847 |

◄ سفر دریایی از بندر خرمشهر به کویت از سر گرفته شد

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت دوباره پس از دو سال وقفه فعالیت مستمر خود را از سر گرفت.

تین نیوز

نورالله اسعدی پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت که پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر و هفتگی انجام می‌شد، پس از دو سال وقفه از امروز آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: بر اساس توافق و برنامه‌ریزی‌های انجام شده میان بین بندر خرمشهر و کویت این سفر دریایی به وسیله کشتی مسافری برلیان به صورت منظم و هفتگی انجام می‌شود.

اسعدی بیان کرد: در روزهای شنبه و چهارشنبه خروج به سمت کویت و روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته ورود به بندر خرمشهر انجام می‌شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه لازمه سفر را انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ منفی تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعت اعلام و تاکید کرد: مسافران باید در طول سفر همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر با ۶ هزار مترمربع مساحت و دارا بودن دو پست اسکله و ظرفیت جابه‌جایی روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور و منطقه محسوب می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.