| کد خبر: 237273 |

◄ سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در بندر امام خمینی(ره)

ابتدای امسال تا‌کنون، بیش از ۲هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر امام امضا شده است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از روند فزاینده سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) خبر داد و تاکید کرد: ابتدای امسال تا‌کنون، بیش از ۲هزار میلیارد تومان قرارداد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بندر امام امضا شده است.

به گزارش تین نیوز، علی‌اکبر صفایی که برای بازدید از پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و همچنین بررسی روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی به استان خوزستان سفر کرده است، خاطر نشان کرد: به موازات رشد سرمایه‌گذاری در بنادر کشور، به ویژه بندر امام خمینی(ره)، سازمان بنادر نیز در ایجاد زیرساخت‌ها و زیربناهای لازم موفق عمل کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی، برای ایجاد شرایط مناسب و فراهم‌آوری زیرساخت‌های لازم جهت فعالیت مطلوب سرمایه‌گذاران، بیش از ۳ هزار میلیارد تومان پروژه در دست اقدام دارد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی درباره روند تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی در بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۲ میلیون تن انواع کالاهای اساسی در بندر امام(ره) تخلیه و بارگیری شده است.

به گفته صفایی، در حال حاضر بیش از ۱۰ فروند فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در حال تخلیه است و تعداد زیادی در لنگرگاه، منتظر انجام امور بانکی هستند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از رشد ۲۲ درصدی کالاهای اساسی در مقایسه با سال قبل خبر داد و تاکید کرد: انباشت کالاهای اساسی در بنادر، اطمینان خاطری را برای کشور ایجاد کرده و حاکی از این است که در بخش ورود و تخلیه کالاهای اساسی در بنادر کشور هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.