| کد خبر: 232928 |

پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی و گردشگری چمخاله

عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، بر اساس برنامه تدوین شده مستلزم هم‌افزایی و هماهنگی مسئولان گیلان است.

تین نیوز

عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تکمیل پروژه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، بر اساس برنامه تدوین شده مستلزم هم افزایی و هماهنگی مسئولان گیلان است.

به گزارش تین نیوز، محمدرضا اله یار در بازدید از روند پیشرفت و توسعه بندر تفریحی و گردشگری چمخاله، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل هایی که در منطقه وجود دارد، بندر چمخاله به عنوان بندر نمونه گردشگری می تواند، مبنای مناسبی در جهت توسعه گردشگری و تفریحی دریایی در دریای خزر باشد.

بیشتر بخوانید:

قول مساعد وزیر گردشگری درحمایت از توسعه گردشگری دریایی بندر چمخاله

وی با اشاره به پیشرفت ۵۰ درصدی زیرساخت بندر تفریحی گردشگری چمخاله، خاطرنشان کرد: رفع موانع، مشکلات و به خصوص تامین مصالح مورد نیاز پروژه یاد شده ضروری است که خوشبختانه در نشست مشترک با مسولان استان این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اله یار با بیان اینکه افق روشنی برای بندر چمخاله متصور هستیم، تصریح کرد: هم افزایی و هماهنگی بین ارکان پروژه کمک کند که این بندر با سرعت بیشتری تکمیل و آماده شود.

 ایجاد ۳۰۰ متر مسیر سنگی برای رسیدن به پل و عرشه، ساخت موج شکن در عمق ۵ متری با در نظر گرفتن وضعیت جریان گردش آب دریا و مسائل محیط زیستی، ایجاد دو دستک موج شکن در فاصله ۴۰۰ متری از ساحل برای استحصال دو هکتار و ساخت حوضچه چهار هکتاری برای ورزش های آبی، دریایی و قایقرانی و سایر تفریحات دریایی از جمله اقدامات انجام شده در بندر چمخاله است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.