| کد خبر: 197088 |

◄ برنامه سفر حرفه‌ای امسال شما

امسال وقتشه که برنامه سفر حرفه ای تر و جذاب تری رو داشته باشید، مسافرتی که از نظر امکانات و شرایط و تفریحات بیشتر از پولی باشه که بابت پرداخت می‌کنید ، هم خوش بگذره و هم استراحت کنید و پر انرژی برگردید.

تین نیوز

امسال وقتشه که برنامه سفر حرفه ای تر و جذاب تری رو داشته باشید ، مسافرتی که از نظر امکانات و شرایط و تفریحات بیشتر از پولی باشه که بابت پرداخت میکنید ، هم خوش بگذره و هم استراحت کنید و پر انرژی برگردید.

به گزارش تین نیوز، برای شروع میتوانید از سه تا شهر توریستی داخلی استفاده کنید ، شهرهایی که هر کدامش تفریحات و جذابیتهای ویژه و خاص خودشان را دارند و مناسب هر طیف سلیقه هستند.

بریم کیش

جزیره کیش که درگذشته بانام  قیس  شناخته می شد در زمان سلجوقیان به بزرگ‌ترین مرکز تجاری خلیج‌فارس تبدیل شد ، در زمان پهلوی و تشکیل یک هیئت از مشاوران آمریکایی و ایرانی جهت بازدید از جزیره عازم کیش شدند. مناطق گردشگری کیش که شامل سواحل زیبای مرجانی و اقلیم آب‌ وهوایی می باشد این جزیره  را به‌عنوان یک مرکز توریستی بین‌المللی معرفی کرده است.

هم‌اکنون اقتصاد این جزیره بر پایه گردشگری و تجارت است به‌ نحوی‌که هرساله هتل های کیش پذیرای جمع کثیری از گردشگران تور کیش از تهران و یا سایر شهرها هستند.شما در کیش هرگز احساس غربت نمی کنید و حس صمیمیت خاصی در این جزیره جاری است . اگر به کیش سفر کنید و به شما خوش نگذرد مطمئن باشید مقصر اصلی خودتان هستید.

تفریحات ویژه

 این جزیره را بی هیچ امکاناتی تصور کنید و فقط در ساحل قدم بزنید زیبائی این ساحل و دریای زلال آن شما را مدهوش خواهد ساخت چه برسد به این که صدها امکان مختلف تفریحی نیز در این جزیره فراهم شده است . کمی شجاعت کافی است تا بهترین خاطرات خود را در این جزیره رقم بزنید . شجاعت انجام دادن کارهایی که تا کنون انجام نداده اید .

سخت نیست شادی و لذت بردن اززندگی البته در کیش . بیائید تا در این سفر کمی از شیوه عادی زندگی کمی فاصله بگیریم و ساعت های خود را با ساعت کیش تنظیم کنیم . ساعت کیش 24 ساعت در روز شادی و لذت و خوشگذرانی تنظیم شده است . بهترین سفرهای زندگی تان را زمانی خواهیدرفت که چیزی به نام لج بازی و بداخلاقی را به همراه نبرید .

کیش جزیره زیبائی و شادی است جزیره ای سپید و مهربان که مسافرانش را بسیار دوست می دارد و سفری خوش را برای ایشان فراهم می کند . همسفر ما شوید در تور کیش فاراگشت کوروش کبیر و به تماشای این زیبای مرجانی بنشینید  و دمی زندگی کنیم .

بریم مشهد

سفر مشهد هم که برای همه ما ها آشناست ، مسافرتی با لذت معنوی ، تفریحی و سیاحتی ، فقط مهمه که با چه برنامه ای این مسافرت را انتخاب میکنید ، یکی از مهمترین موارد در تور مشهد هوایی و یا زمینی ، بازدید از مکان های گردشگری شهر مقدس مشهد می باشد که سرآمد آن حرم مطهر رضوی می باشد که هر ساله میزبان زائران بسیاری از تهران و دیگر مناطق است.

شهر مشهد به علت قدمتی که دارد، دارای مکان های زیارتی، تاریخی و تفریحی بسیاری است و همچنین آب و هوای متنوع این شهر در نقاط مختلف آن، مکان های ییلاقی بسیاری را بوجود آورده است که مورد پسند تمام گردشگران قرار می گیرد.

علاوه بر حرم امام رضا (ع)، آرامگاه های زیادی از جمله آرامگاه فردوسی، آرامگاه اباصلت، آرامگاه خواجه ربیع و... وجود دارند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نمایند.

شهر مقدس مشهد علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، دارای اماکن متعدد تفریحی مانند طرقبه، شاندیز، پارک ملت، کوهسنگی و... نیز می باشد ، این اماکن بقدری زیاد هستند که دیدار از هر کدام کل روزهای شما را پر میکنند.

بریم کرمان

تا اسم کرمان می آید یاد کویر می افتیم و گرما و خشکسالی اما این تصور بسیار نادرست است .به طورکل تصور ما از کویر نیز اشتباه است وکویر خشک نیست و ممکن است از بسیاری نقاط هم آب بیشتری داشته باشد . مشکل کویر خاک غیر حاصل خیز است نه بی آبی آن . کرمان شهری است در حاشیه کویر با قدمت و عظمتی مثال زدنی ، با پیشینه کم نظیر تاریخی که کهن سرزمین ایران را روایت میکند.

روایت زندگی مردمان ایران را از مردم کرمان باید شنید . مردمی که در گذشته ای نه چندان دور میزبان بسیاری از دانشمندان و منجمان وفرهیختگان بوده است . معماران جهان به سازندگان ارگ بم وارگ راین به چشم الگو می نگرند و دیدار از این بزرگترین ارگ های خشتی جهان را برای خود فریضه می دانند .

هنوز هم در بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا نقشه های ارگ بم تدریس می شود و شیوه معماری آن را به عنوان پایان نامه و مقالات علمی خود منتشر می کنند. اگر میخواهید در تور کرمان معنی و مفهوم باغ ایرانی و هندسه و معماری و فلسفه آن را بفهمید، به باغ شازده کرمان بروید.

نمادی از باغ های ایرانی که ثبت جهانی شده است. باغ شاهزاده یا شازده در دو کیلومتری شهر ماهان قرار دارد و اگر از تورهای آژانس فاراگشت برای رفتن به کرمان استفاده می کنید نگران نباشید زیرا برنامه تورها را طوری برنامه ریزی نمودیم که درحداقل زمان حداکثر بهره را ببرید و بهترین اماکن تاریخی کرمان را ببینید.دیگر باغ ایرانی کرمان ، باغ فتح آباد در روستای اختیار آباد (۲۵ کیلومتری کرمان) قرار دارد و متعلق به دوره قاجار است.

یادبودهای کرمان

بنای باغ یادبودی از فضل‌علی‌خان بیگلربیگی است ، وی یکی از حاکمان کرمان بوده است ، باغ فتح آباد محل حکمرانی یکی از حاکمان کرمان بوده است. از وسط این باغ آب قنات عبور می‌کند و عمارت‌های چهار فصل، عمارت مرکزی و برج و باروی آن باعث شده این باغ به مکانی مفرح و زیبا تبدیل شود .

هنوز هم فکر می کنید کرمان شهر خشکی است ؟باید بدانید کرمان، مقصدهایی برای آبشار گردی دارد. اگر چه مثل لرستان و کردستان و چهار محال و بختیاری، با فهرست بلند بالایی از آبشارهای خروشان مواجه نیستید، اما آبشار سیمک، گزینه خوبی برای آبشار گردی در کرمان است.

آبشارهای سیمک در ۳۵ کیلومتری شمال کرمان در روستای کوهپایه قرار دارند. این ناحیه امکانات مناسبی از جمله اردوگاه دارد که باعث شده گردشگران زیادی به این ناحیه مراجعه کنند ، کرمان شهری است که آنرا باید بسیار دید و به دیگران توصیه کرد تا کرمان را ببینند و لذت ببرند از اینهمه عظمت پیشینیان خود.

بریم سفر

کشور ما پر از جاهای دیدنی است که هر کدام روح و جسم را در نوع خویش جلا میدهند و انرژی ما رو شارژ میکنند تا بعد از برگشت از سفر قوی تر از قبل به کارهای روزانه برسیم ، در این مقاله سه شهر را نام بردیم ، اگر دوست دارید برنامه سفر به این سه شهر را حرفه ای داشته باشید و یا شهرهای دیگری هست که دوست دارید آنها را ببینید میتوانید روی آژانس فارا گشت کوروش کبیر حساب کنید ، فارا گشت مجری اصلی تورهای مسافرتی با بالاترین درصد رضایت مسافرین است که با یاری خداوند بینهایت مهربان سالیان زیادیست مشغول به سرویس دهی به مسافران است ، شما هم میتوانید یکی از مسافران خوب آن آژانس شوید و از برنامه های ویژه و اختصاصی آن استفاده کنید.

photo_2019-09-29_10-17-40

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد زاده 0 0

    مرسی از وب سایت تین بابت این مقاله خوب.
    واقعا شهرهایی مثل مشهد کیش و کرمان دیدنی هستند که در کنار شیراز و یزد ترکیبی کم نظیر در دنیای سفر می سازند.
    امیدوارم بتونیم همگی در تورهای مسافرتی شرکت کنیم و با زیبایی های دیدنی کشورمون آشنا بشیم.
    متشکرم از آژانس خوب فارا گشت نیز که در این مسیر مسافران را همراهی می کنند.