◄ ۳۸ پرونده تخلف در حملونقل عمومی قزوین بررسی شد
پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات حمل ونقل جاده ای استان قزوین با رسیدگی به ۳۸ پرونده در محل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قزوین برگزار شد.
پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۱۴ قانون رسیدگی به تخلفات بخش حمل ونقل جاده ای استان قزوین، با هدف بررسی تخلفات ناوگان حمل ونقل عمومی، در محل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان قزوین برگزار شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، این جلسه با حضور اعضای کمیسیون تشکیل و ۳۸ پرونده مرتبط با تخلفات رانندگان و مالکین ناوگان حمل ونقل عمومی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
کمیسیون ماده 14، کمیسیون رسیدگی به تخلفات مالکان ناوگان است و بیشترین هدف برگزاری این کمیسیون برخورد با ناوگان دارای بار بیش از ظرفیت مجاز و همچنین حمل بار بدون بارنامه بوده که هر دو موجب آسیب به رویه راه می شود.
برگزاری مستمر این جلسات با هدف ارتقای انضباط در فعالیت های حمل ونقل جاده ای، افزایش ایمنی تردد و صیانت از حقوق رانندگان و شرکت های قانون مند انجام می شود.
گفتنی است، تصمیمات نهایی کمیسیون پس از بررسی دقیق مستندات و گزارش های کارشناسی صادر و برای اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ می شود.
سلام ما رانندگان با پرداخت پول بارنامه که به گفته باربریها سیزده درصد پول بارنامه به دولت پرداخت میشود برای گازوییل با هر نرخی حساب کنی قبل از بار وحرکت پول گازوییل پرداخت میکنیم پس چرا باید همیشه نگران گازوییل باشیم برای همین صرف نمیکنه بارنامه بگیرن یا پول بارنامه بدیم یا گازوییل لیتری یازده هرار تومان اگر پیدا کنیم بگیریم برای همین بارنامه نمیگیریم
سلام چرا وزارت راه جاده ضیاباد به کویین را درست نمی کنه میاد جلوی کامیونها را میگیره که بارنامه داره یا نه این وظیفه پلیس راه است به ان چه مربوط همین طور جاده قدیم قزوین به رشت
رسیدگی به این موضوع خوبه.ولی خوب تر این هست که راهداری قبل از جریمه ی رانندگانی که بار بیش از حد مجاز می زنند، باربری ها رو مجبور کنند که دیگر بیجک صادر نکنند و تمام بارها رو به صورت بارنامه ای مجوز بارگیری بدهند. جالب اینجاست که کسی به تخلف باربری ها رسیدگی نمی کنه و فقط یقه ی راننده ی بدبخت رو میگیرند