| کد خبر ۳۰۹۹۲۴
کپی شد

کمیسیون ماده ۱۲ قزوین ۲۰ پرونده تخلف حمل ونقلی را تعیین تکلیف کرد

در پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قزوین، ۲۰ پرونده شامل شکایات رانندگان، کسری ناوگان ملکی و بارنامه های مشکوک بررسی و برای آن ها تصمیم گیری شد.

کمیسیون ماده ۱۲ قزوین ۲۰ پرونده تخلف حمل ونقلی را تعیین تکلیف کرد
تین نیوز |

کمیسیون ماده ۱۲ با هدف ارتقای انضباط و شفافیت در عملکرد شرکت های حمل ونقل، حمایت از حقوق رانندگان و پیشگیری از تخلفات سازمان یافته به طور مستمر جلسات خود را برگزار کرده و نقش مهمی در بهبود کیفیت خدمات حمل ونقل جاده ای استان قزوین دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، پنجمین جلسه کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر در سال جاری با حضور اعضا برگزار شد.

در این جلسه، ۲۰ پرونده تخلف شرکت های حمل ونقل که شامل شکایات رانندگان و تشکل های صنفی بود و از طریق سامانه ۱۴۱ و دیگر مسیرهای رسمی به اداره کل گزارش شده بود، مورد رسیدگی قرار گرفت.

علاوه بر این، پرونده های مرتبط با کسری ناوگان ملکی شرکت ها مطابق ضوابط قانونی و همچنین بارنامه های مشکوک به صوری با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی و صیانت از چرخه حمل ونقل کالا در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و برای هر مورد تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کمیسیون رسیدگی به تخلفات، با هدف افزایش انضباط در عملکرد شرکت ها، بهبود روند ارائه خدمات، حمایت از حقوق رانندگان، ارتقای شفافیت مالی و عملیاتی و پیشگیری از تخلفات سازمان یافته به صورت مستمر جلسات خود را برگزار می کند و نقش مؤثری در بهبود کیفیت و ایمنی شبکه حمل ونقل جاده ای استان دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.