| کد خبر: 193436 |

◄ مصائب تاخیر پرواز برخی ایرلاین‌ها به روایت مدیر فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد عنوان کرد: در چند هفته اخیر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا یکی از نامنظم‌ترین ایرلاین‌ها بودند که حتی بنده آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی را جریان این موضوع قرار دادم.

تین نیوز

آمار پروازهایی که به صورت ماهانه از میزان تأخیرهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی توسط سازمان هواپیمایی کشوری منتشر می‌شود گویای وضعیت نامطلوب تأخیرهای پروازهاست؛ در این میان برخی از ایرلاین‌ها با قدرت تمام روند ادامه‌دار تأخیرهای پروازی خود را پیش گرفته‌اند که ظاهراً شرکت هواپیمایی آتا و ایران ایرتور در این میان پیشتازند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد در رابطه با واکنش به این میزان حجم تأخیرها که صدای بسیاری از مسافران را درآورده است، به خبرنگار ما می‌گوید: مسئولیت پذیرش و پاسخگویی به تأخیرهای پروازی سازمان هواپیمایی کشوری است و ما نیز به صورت مرتب گزارش تأخیر پروازها را به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه می‌دهیم.

وی در ادامه افزود: سازمان هواپیمایی کشوری نیز باید این تأخیرها را بررسی و برخورد کند؛ به طور مثال روز گذشته نیز ما به دلیل تأخیر پروازی ایران ایرتور و ماهان درگیر بودیم.

صفی‌نیا می‌گوید: دردسر تأخیر پروازها با بنده است؛ پرواز تأخیر می‌خورد مسافران به ترمینال می‌آیند و دادوفریاد و ناسزا را به ما می‌گویند و در و پنجره و مانیتور ترمینال را می‌شکنند.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد اضافه کرد: همین سال گذشته مسافران به دلیل تأخیر پرواز هواپیمایی تابان مانیتور ترمینال شماره 4 را شکستند.

او اعلام کرد: در چند هفته اخیر شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و آتا یکی از نامنظم‌ترین ایرلاین‌ها بودند که حتی بنده آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی را جریان این موضوع قرار دادم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.