| کد خبر: 88212 |

تین‌نیوز| افزایش نیروی انسانی شركتی در مشاغل عملیاتی سیر وحركت و ضرورت ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی و پیاده‌سازی نظام پرداخت مناسب، باعث شد ۱۸ قرارداد سیر و حركتی مناطق راه‌آهن در قالب ۳ قرارداد تجمیع ‌شود.

به گزارش تین نیوز، حسین عاشوری معاون بهره‌برداری و سیرو حركت راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: پیشنهاد یكپارچه‌سازی قراردادهای پرسنل سیرو حركتی از سوی این معاونت از دو سال پیش مطرح و پیگیری شد تا براساس آن تمامی قراردادها در ۳ قرارداد لكوموتیوران‌ها (۱۱۰۰ نفر)؛ امور ترافیك (مسئول و متصدی)؛ شماره‌بردار و نگهبان ایستگاه‌های تحت فرمان (۱۰۱۴ نفر)؛ سوزنبان، امور مانور(مانورچی و سرمانورچی) و رئیس قطار (۱۹۴۷ نفر) ساماندهی شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی راه‌آهن، او افزود : از ۴۰۶۱ نفر مجوز به كارگیری هم‌اكنون ۲۷۶۱ نفر شاغل و ۱۲۶۸ نفر نیز پس از اتمام دوره آموزش در نواحی مختلف و در مشاغل مربوطه مشغول به كار خواهند شد.

عاشوری با اعلام مشخص شدن برنده مناقصه در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۹۵ گفت: با اجرای این طرح نسبت به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در خصوص كاركنان سیر و حركتی اقدام می‌شود.

معاون بهره‌برداری و سیر و حركت ، پرداخت همزمان حقوق و مزایای پرسنل سیر و حركتی در تمامی نواحی، شفاف‌سازی هزینه‌ها و كاهش سود پیمانكار، كاهش هزینه‌های راه‌آهن، كاهش حجم كار تداركات به لحاظ انجام تشریفات مناقصه را از مزایای طرح تجمیع قراردادها ذكر كرد.

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • لکوموتیوران 2 0

    جریان چیه؟؟؟ حقیقت داره؟؟؟ خوب میشه یا بد؟؟؟

  • ekvn 2 0

    بقیه ادارات چی میشه پس؟؟؟

  • 3 0

    چرا برای پرسنل خط و ابنیه اینکار را نمیکنید حقوق و مزایای راه اهن را برای این پرسنل نمیدهید

  • 3 0

    برا ما که هیچ فرقی نکرد این یکپارچه ساززی

  • Shshad۶۵ @ yahoo. com 2 0

    سلام پس قسمت‌هایی کنترل بلیط و اطلاعات راه آهن آذربایجان که کمترین حقوق یک میلیون تومان میگیرند چی میشن ۱۰ سال سابقه.

  • ناشناس 2 0

    بحث تجمیع شدن نیروشرکتی علائم الکتریکی چی میشه تاکی حق وحقوق کارگربخورند

  • قاسمی 6 0

    با سلام چرا طرح تجمیع شامل حال نیروهای تاسیسات نشد که هم فنی هستیم هم کل راه اهن روی دست تاسیسات میچرخد تا کی باید بخاطر بخور بخور بالادستیها گارگرتاسیسات ظربه بخورد

  • ناشناس 4 0

    سالام
    چرا فضای سبز راه آهن تهران تجمیع نشد با اینکه در بخشنامه فضای سبز باید تجمیع میشده ولی تا کنون کسی پیگیر نشده

  • مرتضی حیدری 0 0

    سلام راهبران درزین تجمیع میشوند یا نه ؟؟؟

  • ناشناس 0 0

    سلام مگه مهماندار داخل راهن کار نمیکنه برای چی اسم مهماندار داخل اونا نیست

  • حمزه خانی 1 0

    فسادوبی قانونی در نگهداری خطوط است مسئولین باید نگهداری خطوط راتجمیع کنند تا مشکلات اعتصاب وغیره حل شود وگرنه سایرقسمتها که مشکلی نداشتند ازاول خصوصی سازی آقایان هم اصولی نبوده تمام مشکلات که دراین 17سال دیده اید از تصمیمات غلط مسئولین بوده است

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین