| کد خبر: 199972 |

مالکان ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای در صورت مشاهده پیام به پایان رسیدن شارژ سیم‌کارت دستگاه سپهتن ، می‌بایست برای شارژ مجدد سیم کارت اقدام نمایند.

تین نیوز

مالکان ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای در صورت مشاهده پیام به پایان رسیدن شارژ سیم‌کارت دستگاه سپهتن ، می‌بایست برای شارژ مجدد سیم کارت اقدام نمایند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، فرهاد صالحیان مدیرکل دفتر آمار، ایمنی و ترافیک این سازمان با بیان این مطلب اظهار داشت :

با توجه به ارسال اطلاعات سامانه سپهتن از طریق بستر اینترنت و به پایان رسیدن شارژ سیم کارت دستگاه مذکور، رانندگان و مالکان ناوگان که اقدام به شارژ سیم کارت دستگاه ننموده‌اند، پیام اتمام شارژ را بر روی  نمایشگر سامانه  مشاهده می‌کنند.

وی افزود : در این راستا، بر اساس مکاتبه با اصناف و شرکت های حمل ‌ونقل مسافربری کشور، مالکان موظف‌اند ، برای شارژ مجدد سیم کارت دستگاه به نمایندگی‌های مجاز شرکت ره‌نگار هوشمند ایرانیان در مراکز استان‌ها مراجعه کنند .

صالحیان خاطرنشان کرد : هرگونه صدور صورت وضعیت و تردد ناوگان فاقد دستگاه سپهتن فعال، ممنوع بوده و با شرکت حمل‌ونقل صادر کننده سند حمل‌، طبق ضوابط حاکم بر بخش حمل‌ونقل برخورد خواهد شد.

گفتنی است مالکان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با نمایندگی‌های مجاز شرکت ره نگار هوشمند ایرانیان و یا با شماره تماس 84498543-021 دفتر آمار ، ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین