بازدید سایت : ۴۴۹۱۱
| کد خبر ۲۹۶۷۷۷
کپی شد

◄ چهارمین کنفرانس بین المللی برند سبز برگزار می شود

چهارمین کنفرانس بین المللی برند سبز ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 چهارمین کنفرانس بین المللی برند سبز برگزار می شود
تین نیوز |

چهارمین کنفرانس بین المللی برند سبز  ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، چهارمین کنفرانس بین المللی برند سبز در ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در تهران با حضور و مشارکت  برندهای ملی و بین المللی برگزار می شود.

اهداف و محورهای کنفرانس 

راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی با توجه به اکوسیستم برند سازی بر روندهای آینده تکنیک های برند سازی سبز و تبیین نقش فناوری و تکنولوژیهای سبز برای توسعه پایدار و حفظ محیط زیست

تبیین چالشها و راهکارهای برند سازی سبز با توجه به تجربیات موفق برندهای شاخص در سطح بین المللی اقتصاد چرخشی و پالایشگاه زیستی بعنوان راهکار نوین برای ارتقای بهره وری منابع و حرکت بسوی توسعه پایدار الزام جهانی برای تولید سبز برپایه هیدروژن سبز به جهت پشتیبان از توسعه پایدار معدن کاری سبز و تولید فولاد سبز بعنوان شاخص های توسعه یافتگی در اقتصاد جهانی از منظر توسعه پایدار در صنعت کاربرد تکنولوژی و فناوری های سبز و نوظهور در HSE و نقش آن در حرکت و مسیر توسعه پایدار GRI استاندارد 

گزارش دهی پایداری بعنوان یکی از شاخصهای اصلی در رتبه بندی کشورها بر مبنای شفافیت در عملکرد زیست محیطی 

ضرورت ایجاد هوش مصنوعی در ساختار سازمانی برندهای بزرگ ابرروند نوظهور بعنوان یکی از شاخص های توسعه یافتگی در اقتصاد جهانی) و تبیین ضرورت تامین مالی سبز توسط بانک جهانی برای دستیابی به توسعه پایدار تدوین مالیات کم کربن و حرکت بسوی کربن صفر و چشم انداز شهری بدون تولید کربن 

ضرورت فرهنگ سازی و ترویج فعالیتهای پژوهشی و توسعه یکپارچه و ارتقاء زیست بوم در توسعه فناوری های حوزه هوش مصنوعی، نهادینه سازی گزارش دهی پایداری (ES report) در نظام بنگاه داری کشور برای پایداری

تببین هوشمندسازی معادن و ظهور فناوری های جدید در فرایند معدنکاری و فراوری مواد معدنی 

تحولات تکنولوژیک و آینده برندها و سازمان ها از نگاه آینده پژوهی در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار تبیین نحوه مرتفع شدن از صندوق های حمایتی سازمان ملل بعنوان مشوق های زیرساختی در توسعه پایدار

برنامه های کنفرانس

سخنرانان داخلی و بین المللی برگزاری پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی و کاربردی سخنرانان بین المللی ارایه تجارب موفق و مورد کاوی) دو) مورد) برند بین المللی و دو مورد برند ایرانی نشست مطبوعاتی، برگزاری نمایشگاه تخصصی جانبی، ارایه مقالات برگزیده امکان ارتباط موثر مشارکت کنندگان داخلی و بین المللی برای تعاملات و همکاری های تجاری دو جانبه رو نمایی از استارتاپ های زیست محیطی و مسئولیت اجتماعی و امضای تفاهم نامه شبکه بانکی برای اعطاء تسهیلات انتخاب، معرفی و تقدیر شایسته از برندهای سبز و برندهای حامی محیط زیست و امضاء پروتکل های پژوهشی تجلیل از افراد حقیقی و حقوقی الگوساز در راستای حمایت از محیط زیست و مسئولیت اجتماعی

 متقاضیان محترم برای حضور و ثبت نام در کنفرانس، لطفا در پیامی به شماره  واتس اپ ۰۹۱۲۱۹۹۴۲۶۵ اعلام آمادگی کنند، تا فرایند ثبت نام در اسرع وقت انجام شود.

مهلت ثبت نام در این کنفرانس تا تاریخ ۲/۲۲/ ۱۴۰۴ تعیین شده است.

شایان ذکر است پستر کنفرانس به همراه کنداکتور برنامه و فرم ثبت نام به پیوست ارائه شده است.

برند سبز

 

برند سبز

003 (1)_Page1

003 (1)_Page2

003 (1)_Page3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.