| کد خبر: 93792 |

◄بررسی موانع پیش‌روی صاحبان کالا برای افزایش حمل بار ریلی

تین‌نیوز| مدیركل راه‌آهن شمال‌شرق(۱) گفت: به منظور بررسی وبرنامه‌ریزی حمل بار توسط قطار، جلسه هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی جذب بار و رفع مشكلات حمل بار ریلی موجود، در راه‌آهن شمال‌شرق (۱) برگزار شد.
 
به گزارش تین‌نیوز، حمید درباغ‌عنبران مدیر‌كل راه‌آهن شمال‌شرق (۱) با بیان اینكه با توجه به تصمیم مسئولان ریلی مبنی‌بر تلاش برای جذب حداكثری بار و انتقال آن از جاده به ریل، گفت: در راستای بررسی حمل بار توسط بخش‌های مختلف حمل‌و‌نقلی و بیان تاثیرات مثبت حمل بار توسط راه‌آهن و همچنین رفع موانع مشتریان و صاحبان كالا بررسی‌های كارشناسی در راه‌آهن شمال‌شرق‌یك با حضور مدیركل بازرگانی و بازاریابی راه‌آهن به عمل آمد.
 
وی افزود: در همین راستا ۲ نشست ویژه در ایستگاه راه‌آهن سمنان و شاهرود برگزار و به موضوعات مهمی چون راه‌كارهای جذب بار بیشتر، تعامل با صاحبان كالا و اعلام همكاری و مشاركت با كارخانه‌های تولیدی برای حمل بارهای آن‌ها از طریق ریل پرداخته شد.
 
طبق گزارش روابط عمومی راه‌آهن، درباغ‌عنبران همچنین گفت: جلسه سمنان با حضور معاون استاندار، رئیس اتاق بازرگانی، رئیس انجمن مدیران صنایع، نماینده شركت شهرك صنعتی و جمعی از صاحبان كالا برگزار شده و جلسه شاهرود نیز با حضور نمایندگان شركت‌های حمل‌ونقل ریلی و شركت‌های صاحب بار تشكیل شد.
 
مدیركل راه‌آهن شمال‌شرق (۱) با بیان اینکه در این نشست‌ها مشكلات موجود و گلوگاه‌ها، طولانی بودن زمان حمل بارتوسط قطار، نحوه واگذاری واگن‌های روسی، تخفیفات بیشتر مد نظر برای جذاب شدن انتقال بار از جاده به ریل، توجه به ریزش‌ها و ضایعات حمل‌ و هزینه‌های حمل‌ونقل تركیبی بحث و بررسی و با تبیین ساختار شبكه ریلی و امكان یا عدم امكان رفع مشكلات موجود به برخی از مشكلات پرداخته شد.
 
او همچنین گفت: جهت رفع مشكلات موردی موجود با شركت‌های مختلف، جلسات ویژه‌ای تشكیل می‌شود كه امیدواریم این جلسات موجب سود بیشتر برای صاحبان بار و صنایع شود و در مقابل به جذب بیشتر بار و انتقال آن از جاده به ریل بی‌انجامد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.