| کد خبر: 8102 |

عملیات اجرایی پروژه ریلی آمل به‌زودی آغاز می‌شود

تین نیوز | نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پیمانکار در منطقه بین روستای بزمینان و ترک‌کلا برای پروژه بزرگ ریلی مترو تهران ـ آمل این شهرستان تجهیز کارگاه کرده و به‌زودی عملیات اجرایی آغاز می‌شود.
 
عزت‌الله یوسفیان‌ملا بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید شرکت تعاونی حمل و نقل کامیون‌داران این شهرستان اظهار داشت: فعالیت بخش خصوصی می‌تواند علاوه بر سودآوری سبب کاهش بیکاری و افزایش روند اقتصادی شود.
 
وی بیان داشت: فعالیت مطلوب بخش خصوصی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌تواند نمونه خوبی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی باشد.
 
یوسفیان ملا با اعلام اینکه مقاومت یعنی ما بتوانیم بر روی پای خود بایستیم، متذکر شد: باید در جامعه خودکفا باشیم البته همه مردم ایران می‌توانند در این مقاومت شرکت داشته باشند و حتی یک کارگر ساده نیز می‌تواند با صرفه‌جویی و کار در جهت آبادانی وطن در ایجاد مقاومت نقش داشته باشد.
 
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تولیدات ملی را افزایش دهیم، تصریح کرد: کشور ما همان‌طور که هم‌اکنون نیز یکی از قدرت‌های نظامی، سیاسی، علمی، نانو و دیگر بخش‌ها در منطقه است می‌تواند با همت و تلاش همه ملت ایران به رشد و بالندی خود بیش از گذشته بیافزاید.  
 
این مسئول گفت: عملیات اجرایی مترو آمل ـ تهران در آینده‌ای نزدیک کار خود را آغاز می‌کند همچنین تجهیز کارگاه این پروژه انجام شده است.
 
وی در مورد مسئله راه در این شهرستان بیان داشت: پروژه‌های چهار خطه کردن هراز به صورت سه شیفت در حال کار هستند و تعطیلی در آنها مشاهده نمی‌کنیم.
 
یوسفیان‌ملا با تاکید بر اینکه همه باید تلاش و کوشش داشته باشند تا نیازهای جامعه را برطرف کنیم، اذعان داشت: درباره پروژه بزرگ ریلی مترو تهران ـ آمل نیز پیمانکار از سوی شرکت آباد راهان پارس در منطقه بین روستای بزمینان و ترک‌کلا تجهیز کارگاه کرده و به‌زودی عملیات اجرایی نخستین مرحله ریلی این بخش نیز آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رفیق 0 0

    کو قرارداد؟ کو پول؟ کو تحویل زمین؟ کو …غیرت و مردانگی مقابله با مفسدان و تبعیض؟ وقتی هزاران پروژه نیمه کاره معطل پول هستند چرا پروژه عظیم باز قرار است به پروژه ها اضافه شود؟ آیا این تبعیض بخاطر نفوذ بعضی افراد نیست؟

  • 0 0

    این پروژه سر و ته ندارد! معلوم نیست به کدام نقطه وصل میشود!؟ اصلا کجا پروژه مطالعه شده؟ این پروژه با زور افراد خاص داره جلو میره و معلوم نیست آنرا کدام مرجع تصویب کرده است!؟