| کد خبر: 53207 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

ترک ها خواستار سرمایه گذاری در پروژه های راه و راه آهن اردبیل هستند

تین نیوز | مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: سرمایه گذاران کشور ترکیه علاقه مند به سرمایه گذاری در پروژه های راه و راه آهن اردبیل هستند.

علی حیدری روز دوشنبه در نشست با تعدادی از سرمایه گذاران ترک در اردبیل افزود: ترک ها بویژه خواستار سرمایه گذاری در مسیر 230 کیلومتری راه آهن اردبیل به پارس آباد هستند.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی از همه سرمایه گذاران به نحو شایسته حمایت می کند، بیان کرد : 800 کیلومتر از راه های این استان آماده سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی اظهارکرد: سرمایه گذاری در حوزه 800 کیلومتری مربوط به بزرگراه و آزاد راه در 10 شهرستان استان اردبیل است و پروژه هایی را در بر می گیرد که ردیف اجرایی ملی داشته باشند.

وی گفت : این اداره کل از سرمایه گذارانی که تمایل به مشارکت در احداث ، بهسازی و ارتقای مشخصات راه های ارتباطی استان را دارند استقبال می کند.

حیدری همچنین به افتتاح دو هزار واحد مسکن در نیمه شعبان سال جاری اشاره کرد و افزود: این واحدها در قالب طرح های مسکن مهر و مشارکت با بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

او از آغاز بهره برداری از مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل خبر داد و گفت: این پروژه با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال غرب در زمینی به مساحت هشت هزار و 361 متر مربع و زیربنای 14 هزار و 68 متر مربع احداث شده است.

وی با اعلام این که مجتمع بزرگ پزشکان اردبیل در مجاورت بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل واقع شده و به جهت انتقال مطب پزشکان از مرکز شهر موجب بهبود وضعیت ترافیکی هسته مرکزی شهر نیز خواهد شد بیان کرد: این مجتمع دارای 192 واحد مطب و پاراکلینیکی است و در 9 طبقه و با برخورداری از امکانات آب ، برق ، گاز و شبکه فاضلاب شهری احداث و با استفاده از مصالح استاندارد و تکنولوژی جدید ساخته شده است.

او افزود: به زودی پروژه بزرگ تجاری مسکونی گلستان مشگین شهر که در قالب 204 واحد آپارتمانی و 42 واحد ویلایی و یک مجتمع تجاری با بیش از 250 واحد تجاری و رستوران و تالار و شهربازی در مشگین شهر احداث شده افتتاح خواهد شد.

پیش از این چند شرکت های چینی نیز برای سرمایه گذاری در بخش راه ، راه آهن اردبیل و سدسازی در استان اردبیل ابراز تمایل کرده اند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    مدیر کل محترم به فکر اتمام راه آهن میانه اردبیل باشند که ده سال است معطل و نیمه کاره مانده و فعلا به فکر راه آهن پارس آباد به اردبیل نباشند که دو برابر راه آهن میانه به اردبیل سختی و هزینه دارد.