بازدید سایت : ۳۸۱۲۳
مدیرکل راه آهن جنوب شرق در گفتگو با تین نیوز:

◄ تقاضای مردم از وزیر راه، افزایش ناوگان ریلی است

◄ تقاضای مردم از وزیر راه، افزایش ناوگان ریلی است
تین نیوز | مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در خصوص پروژه راه آهن چابهار-زاهدان وزیر راه و شهرسازی و معاونت ستخت تصمیم گیرنده هستند.

سیدمصطفی داودی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، درباره بازدید وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن از حوزه اداره کل راه آهن جنوب شرق گفت: محور عمده بازدید و تأکید وزیر راه و شهرسازی، بحث عملکرد راه آهن جنوب شرق بود.

وی افزود: عملکرد راه آهن جنوب شرق در بخش بار در سال 92 نسبت به سال 91 با افزایش 95 درصدی همراه بوده و این رقم در مورد بخش مسافری به 35 درصد می‌رسد. همچنین در ایام نوروز 93 نسبت به سال 92  حدود 53 درصد رشد حمل مسافر داشته‌ایم.

بازدید آخوندی از راه‌آهن زاهدان و گفتگو با مسافران
مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: در بازدید روز گذشته وزیر راه از ایستگاه راه آهن زاهدان، وی دقایقی با مسافران صحبت کرد و تقریباً همه آنها رضایت کامل داشتند و تنها درخواست مردم از وزیر، افزایش ناوگان ریلی برای حمل تعداد بیشتر مسافران بود.

داودی افزود: وزیر راه، در ادامه از ایستگاه باری زاهدان که در یازده کیلومتری زاهدان قرار دارد بازدید کرده و دستوراتی به معاونت ساخت برای تسریع روند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام داد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه راه آهن چابهار ـ زاهدان افزود: هیچ اشاره‌ای به این پروژه در بازدید دیروز نشد و قرار است وزیر راه و شهرسازی امروز به طور مجزا به این پروژه رسیدگی کند، البته ساخت این پروژه در حیطه معاونت ساخت است؛ نه در حوزه راه آهن.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق تصریح کرد: بحث عملیاتی پروژه راه آهن چابهار ـ زاهدان از طرف زاهدان هنوز آغاز نشده و اطلاعات دقیق درباره آغاز این پروژه، باید توسط معاونت ساخت اعلام شود.   
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.