| کد خبر: 36952 |

واگن شش تخته به نام چهار تخته فروخته شد

تین نیوز | یکی از قطارهای مسافربری مسیر مشهد - تبریز و بالعکس، واگن شش تخته خود را با عنوان چهار تخته فروخت.
 
مسوولان این قطار بدون اطلاع رسانی قبلی مبنی بر اینکه یکی از واگن های آن شش تخته است، اقدام به فروش بلیط با عنوان چهار تخته کرده و هزینه چهار تخته را از مسافران گرفتند.
 
این موضوع در قطار مسافربری شماره 481 مسیر مشهد - تبریز اتفاق افتاد و مسافران واگن شماره 10 آن پس از سوار شدن، زمانی متوجه این موضوع شدند که دیگر نمی توانستند انصراف دهند.
 
کاظم محمدی که به عنوان رییس قطار در رستوران حضور داشت، ابتدا در اعتراض مسافران از آنان خواست بلیط های خود را کنترل کنند.
 
این موضوع از آن جهت قابل توجه بود که رییس قطار نمی دانست در قطار چهار تخته یا شش تخته ریاست می کند که با بررسی بلیط های مسافران معترض متوجه موضوع می شود.
 
یکی از مسافران معترض به این موضوع گفت: من مشکل کمر درد و آرتروز دارم و برای راحتی بلیط چهار تخته تهیه کردم تا طی 24 ساعتی که در این مسیر هستم بتوانم استراحت کنم.
 
صدیقه آقابالاپور افزود: متاسفانه پس از سوار شدن به قطار متوجه شدم که صندلی که به من تعلق دارد در واگن شش تخته است و در اعتراض به این موضوع پاسخ های ضد و نقیض دریافت و هیچ یک از مسوولان از بابت آن عذرخواهی هم نکردند.
 
وی با ابراز گلایه از وضعیت موجود، اظهار کرد: اگر قرار بود با قطار شش تخته مسافرت کنم چرا هزینه بلیط چهار تخته را پرداخت می کردم.
 
غلامعلی عبدالهی یکی دیگر از مسافران معترض گفت: وقتی که وارد کوپه شدم و این موضوع را مشاهده کردم از مهماندار پیگیر قضیه شدم که در پاسخ اعلام کرد در واگن قبلی که چهارتخته بود به دلیل اینکه ساس در آن دیده شده بود از خط خارج شده است\'.
 
ر- م دیگر مسافر این واگن نیز گفت: از مهماندار دیگری که من موضوع را پیگیر شدم، در این خصوص اعلام کرد: به دلیل نقص فنی واگن قبلی از خط خارج شده است\'.
 
این اظهارات ضد و نقیض مسوولان و نبود توجه رییس قطار به موضوع، موقعی جالب می شود که یکی از مسوولان اصلی قطار نیز در پاسخ به اعتراضات مسافران گفت: این واگن شش تخته از ابتدای سالجاری به این خط اضافه شده و مشکل تازه ای نیست.
 
بیشتر مسافران این قطار اظهار کردند: با وجود افزایش هزینه های حمل و نقل ریلی متاسفانه برخی مشکلات وجود دارد که هنوز رفع نشده است، ولی این موضوع از مشکلات غیرقابل حدس و پیش بینی است که همگی ما را مبهوت کرده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ذوالقدر 2 0

    سلام و درود اولا این موضوع جدید نیست. دوما اعلام نام رییس قطار در رسانه ها کاری بسیار زشت و زننده است. سوما این قطار دارای دو سازمان چهار و شش تخته است. چهارما رییس قطار بغیر از اطلاع رسانی و گزارش چه کاری میتونه بکنه!؟ پنجما شاید مسافرین همین کوپه خاص، توقعات غیرمنطقی از رییس قطار داشته اند واین نوع نگارششون غرض ورزی هست!!!!!

  • ali 2 0

    سلام جناب آقای تین نیوز واقعا برات متاسفم!! شما هنوز نمیدونی که بلیط قطار رو رییس قطار نمیفروشه!! و برداشت من اینه که گزارش ها شما مثل همیشه مغرضانه است!! جهت اطلاعتون باید عرض کنم که هیچ یک از مسولین فروش بلیط در مورد نحوه فروش بلیط ها اطلاعاتی رو به رییس قطار نمیده و این شخص رییس قطار هستش که مشکلات قطار رو به تنهایی و بدون هیچ امکاناتی مدیریت میکنه! شما اگه جرات دارید برید یقه مسئول اصلی رو که واحد فروش بلیط هستش بگیرید!! بله درست متوجه شدید! منظورم شرکت رجا هستش!!!!! تین نیوز: مخاطب عزیز! منبع این خبر، ایرناست و اخبار نقلی از رسانه ها و خبرگزاری های دیگر، عینا نقل می شود. انتشار اخبار نقلی سایر رسانه ها در تین نیوز، به عنوان مرجع خبری حمل و نقل، لزوما نشانه تایید آنها نیست.

  • شهرام 0 2

    همون ریس قطار اگر فقط منافع کارفرما را دنبال نمی کرد، با ترک کردن قطار و استفاده از قدرت اجرایی و کارشناسی خود می توانست از اعتبار خود وهمکاران هم لباس دفاع کند

  • ذوالقدر 2 0

    جناب شهرام عزیز درحال حاضر که این شغل صددرصد خصوصی نشده، نظر شما اینه. وای به روزی که کاملا به شرکتهای خصوصی واگذار بشه. در ضمن اطلاعاتتون در مورد موقعیت شغلی روسای قطار بسیار پایینه. ترک کردن قطار!!!!!!!! دفاع از منافع کارفرما!!!!!!!! تا بوده همین بوده که تنها شخص جوابگوی کاستی ها و نواقص قطارها، متاسفانه روسای قطار بوده اند.

  • ali 1 1

    آقای شهرام: لطفا بروید و کمی مطالعه کنید!! رییس قطار کارمند دولت است و منافعی ندارد! هر چقدر قطار مشکلات کمتری داشته باشد رییس قطار هم راحت تر است.. ضمنا رییس قطار اجازه ترک محل کارش را ندارد و فقط مسایل را به مقامات بالاتر اطلاع میدهد و کسب تکلیف میکند. اگر تمام پول مسافران هم استرداد شود ضرری برای رییس قطار ندارد و اگر هیچ خسارتی به مسافر ندهند هم سودی برایش ندارد! پس لطفا بدون اطلاعات نظر ندهید