| کد خبر: 36867 |

◄ از توکاریل تا بهین ریل؛ از تضمین کیفیت تا مشتری مداری

تین نیوز | در بازارهای متکی به شرایط رقابتی، تضمین کیفیت بهترین راه برای رشد و گسترش صنایع یک کشور است.

به گزارش تین نیوز نیاز روز افزون به روش های حمل ونقل سریع ،ایمن و اقتصادی در مقیاس های بسیار بزرگ باعث گردیده است که صنعت حمل و نقل ریلی توجه ویژه ای را به خود جلب کرده و مطلوبیت حمل و نقل ریلی افزایش چشمگیری داشته باشد تا بدانجا که یک چرخه رقابتی بین شرکت های فعال دراین حوزه را ایجاد کند.

در عرصه بین المللی هم محدودیت هایی نظیر تطابق با الزامات کشورهای مختلف در رابطه با تجهیزات راه آهن، انطباق با خطوط و مسیرهای بین قاره ای  و رعایت الزامات و مقررات گوناگون قانونی و دولتی ضرورت این رقابت را دو چندان کرده است.

دراین راستا کارشناسان باور دارند در بازارهای متکی به شرایط رقابتی، تضمین کیفیت بهترین راه برای رشد و گسترش صنایع یک کشور است.

با این محوریت یکی از شرکت فعال در بخش خصوصی حمل و نقل ریلی شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل است که در جهت تضمین کیفیت و مشتری مداری به منظور بهبود مستمر فرآیندهای تعمیراتی خود اقدام به تاسیس و راه اندازی واحدهای زیر نموده است:

1 - تحقیقات و توسعه (R&D): موفقیت، ماندگاری و اقتدار هرگونه توسعه به میزان قابل توجهی وابسته به تحقیق و مطالعات اصولی و بنیادین است . شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل با تشکیل و راه اندازی دفتر تحقیقات و توسعه؛ تحقیقات  مقدماتی وزیربنایی موثری را پیرامون توسعه ی سازمان مهندسی تعمیرات و ارائه راهکارهای مناسب و مطلوب و مقرون به صرفه به منظور برون رفت از بحران های  احتمالی حادث در این صنعت پیموده است.

 2 - کنترل کیفیت: ایجاد امنیت در پرتو ِاعمال حساسیت که از جمله اهداف پروسه ی کنترل کیفیت به شمار می آیند ، تنها با اعمال یک نظام نامه مهندسی و دقیق کیفی میسر می گردد. واحد کنترل کیفیت  شرکت مهندسی راه آهن بهین ریل با استعانت از نظام نامه ی مهندسی کیفیت و کادرمجرب و آموزش دیده و نیز با برخورداری از ابزار و تجهیزات دقیق و روز آمد توانسته تا کلیه ی فرآیند های تعمیراتی مجموعه خود را با پوشش کیفی مطلوب به مشتریان  و متقاضیان ارائه نماید.

3- دفتر ایزو: این واحد با بهره مندی از نیروهای متعهد و متخصص در طول سال  با انجام ممیزی های مرا قبتی و حرکت های هوشمندانه ی آرام و مستمر که تاثیری هم نیروزا  در اهداف سازمان دارد و در نهایت موجبات رضایت مشتریان و افزایش کارآیی و بالا بردن توان رقابتی سازمان را در پی خواهد داشت توانسته با اخذ استانداردهای  جهانی و معتبر در راستای به روزرسانی صنعت تعمیرات گام های موثر و ماندگاری را  بپیماید.

گفتنی است شرکت مهندسی راه آهن بهین یکی از چند شرکت زیر مجموعه توکاریل است.
شایان ذکر است شرکت توکاریل با توجه به سرمایه گذاری های متعددش در حوزه های مختلف اعم از ساخت و تامین واگن های باری، تامین لکوموتیوهای خط اصلی و مانوری و تاسیس کارخانه بازسازی چرخ و محور و ... در حال تبدیل شدن به یک هولدینگ (شرکت مادر) در صنعت حمل و نقل ریلی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین 0 0

    چه کیفیتی؟ از دی ماه ۹۳ تعمیر اساسی واگنها ها که ۴ ساله بود شد ۳ ساله بعلت عدم توجه کارفرماها و شرکت های پیمانکاری تعمیراتی که دنبال کیفیت نیستند بلکه الکی دنبال آمار و کمیت هستند