تاکسی های مسافری خط ریلی ساری ساماندهی شدند
تین نیوز | مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه روزانه ۱۲ قطار مسافری در ایستگاه ساری تردد می کند از ساماندهی مسافربرها و تاکسی های مسافری در این ایستگاه خبر داد.
یوسف گران پاشا صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن ساری در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستای رفاه و امنیت مسافران قطار، راه آهن شمال با تعیین پیمانکار و شناسایی رانندگان، اقدام به ساماندهی وضعیت تاکسی های مسافربر مستقر در ایستگاه ساری کرده است.
مدیرکل راه آهن شمال در این باره گفت: با توجه به اینکه هر روز تعداد ۱۲ قطار مسافری به ایستگاه راه آهن ساری ورود و خروج می کند، لذا سرویس دهی تاکسی های مسافربری در این ایستگاه به جهت رفاه و امنیت مسافران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل با انجام کار کارشناسی و نظرسنجی از مسافران، برای ایجاد نظم، امنیت و رفاه حال مسافران، راه آهن شمال تصمیم به ساماندهی این امر نمود.
گران پاشا افزود: در همین راستا ابتدا امکانات اولیه برای اجرایی شدن این کار در ایستگاه ساری فراهم شد و پس از آن طی مراحل قانونی پیمانکار تعیین و پس از عقد قرارداد و تعریف سطح کار، رانندگان شرکت پیمانکار، ضمن توجیح وآگاهی از اهمیت محل کار وحضور مهمانان داخلی و خارجی، مشغول به سرویس دهی شدند.
وی گفت: این اقدامات پس از تشکیل گروه امور مسافری در اداره کل راه آهن شمال در راستای خدمات رسانی منسجم به مسافران انجام شده و گروه امور مسافری بعنوان ناظر این طرح بر کار شرکت و رانندگان نظارت دارد.
گران پاشا یادآور شد: قطارهای محور شمال شامل قطارهای گرگان ـ تهران ۱ و ۲، قطارهای ساری ـ تهران و ساری مشهد، قطارهای محلی فیروزکوه ـ تهران و ریل باس های ۱ و ۲ پل سفید - گرگان با ظرفیت روزانه پنج هزار نفر کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.