| کد خبر: 35395 |

تاکسی های مسافری خط ریلی ساری ساماندهی شدند

تین نیوز |  مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه روزانه ۱۲ قطار مسافری در ایستگاه ساری تردد می کند از ساماندهی مسافربرها و تاکسی های مسافری در این ایستگاه خبر داد.
 
 یوسف گران پاشا صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن ساری در گفتگو با خبرنگاران افزود: در راستای رفاه و امنیت مسافران قطار، راه آهن شمال با تعیین پیمانکار و شناسایی رانندگان، اقدام به ساماندهی وضعیت تاکسی های مسافربر مستقر در ایستگاه ساری کرده است.
 
مدیرکل راه آهن شمال در این باره گفت: با توجه به اینکه هر روز تعداد ۱۲  قطار مسافری به ایستگاه راه آهن ساری ورود و خروج  می کند، لذا سرویس دهی تاکسی های مسافربری در این ایستگاه به جهت رفاه و امنیت مسافران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل با انجام کار کارشناسی و نظرسنجی از مسافران، برای ایجاد نظم، امنیت و رفاه حال مسافران، راه آهن شمال تصمیم به ساماندهی این امر نمود.
 
گران پاشا افزود: در همین راستا ابتدا امکانات اولیه برای اجرایی شدن این کار در ایستگاه ساری فراهم شد و پس از آن طی مراحل قانونی پیمانکار تعیین و پس از عقد قرارداد و تعریف سطح کار، رانندگان شرکت پیمانکار، ضمن توجیح وآگاهی از اهمیت محل کار وحضور مهمانان داخلی و خارجی، مشغول به سرویس دهی شدند.
 
وی گفت: این اقدامات پس از تشکیل گروه امور مسافری در اداره کل راه آهن شمال در راستای خدمات رسانی منسجم به مسافران انجام شده و گروه امور مسافری بعنوان ناظر این طرح بر کار شرکت و رانندگان نظارت دارد.
 
گران پاشا یادآور شد: قطارهای محور شمال شامل قطارهای  گرگان ـ تهران ۱ و ۲، قطارهای ساری ـ تهران و ساری مشهد، قطارهای محلی فیروزکوه ـ تهران و ریل باس های ۱ و ۲ پل سفید - گرگان با ظرفیت روزانه پنج هزار نفر کار جابجایی مسافران را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.