| کد خبر: 3455 |

هزینه ۵۰۰ میلیون یورویی برای راه‌آهن ملایر به کرمانشاه

تین نیوز | استاندار کرمانشاه از پیش‌بینی هزینه 500 میلیون یورویی برای راه‌آهن ملایر به کرمانشاه خبر داد و گفت: ریل‌گذاری این خط آهن شروع شده و خریداری ریل‌ها سال آینده به نتیجه می‌رسد.

ابراهیم رضایی‌بابادی صبح امروز در دیدار ائمه جمعه استان با آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: تامین گاز پتروشیمی موجب تحول در حوزه صنعت استان کرمانشاه می‌شود.
 
رضایی‌بابادی خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه با اجرای این طرح علاوه بر تحول در حوزه صنعت به‌عنوان قطب صنعتی در کشور مطرح خواهد شد.
 
استاندار کرمانشاه با اشاره به بخشی از مشکلات استان در بحث قطار شهری و منوریل، گفت: برخی از مسائل در این خصوص تیره و تار جلوه داده می‌شود و مشکلات این بخش به گذشته برمی‌گردد.
 
به گفته وی، مسائل مربوط به منوریل در جلسات مختلف در استان و جلساتی با معاون وزیر و هیئت مدیره شرکت قطار شهری کشور پیگیری شده است.
 
منوریل یک موضوع فانتزی است
رضایی‌بابادی منوریل را یک موضوع فانتزی در حوزه حمل و نقل عنوان کرد و افزود: تاکنون برای پروژه منوریل کرمانشاه 50 میلیارد تومان هزینه شده و رهاسازی آن غیرمتعارف است.
 
استاندار کرمانشاه اذعان داشت: با تدابیر اندیشیده شده در این خصوص تقویت سرستون‌های قطار شهری  در نظر گرفته شده که می‌توان از طاقبستان تا میدان آزادی را پوشش داد.
 
این مسئول تاکید کرد: این پروژه از میدان آزادی به‌سمت خیابان مدرس باید به‌شکل زیرگذر انجام شود که این امر تقریبا عملی شده و توافقاتی در این زمینه انجام شده است.
 
رضایی بابادی از پیش‌بینی هزینه 500 میلیون یورویی برای راه‌آهن ملایر به کرمانشاه خبر داد و گفت: ریل‌گذاری این خط آهن شروع شده و خریداری ریل‌ها سال آینده به نتیجه می‌رسد.
 
وی تصریح کرد: انتصابات در استان کرمانشاه با تاکیدات وزارت کشور مبنی بر به‌کارگیری افرادی از بدنه وزارت کشور صورت گرفته است.
 
رضایی‌بابادی با بیان اینکه سه تن از معاونان از استان کرمانشاه و معاون سیاسی و امنیتی از نیروهای توانمند و باتجربه وزارت کشور است، ابراز داشت: شرایط استان به تجارب این افراد نیاز دارد.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.