| کد خبر: 3376 |

معاون رئیس جمهور با اجرای راه‌آهن بوشهر موافقت کرد

تین نیوز | استاندار بوشهر گفت: معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردر سفر به بوشهراز استفاده منابع مالی فاینانس چین، برای اجرای راه‌آهن بوشهر – شیراز موافقت کرد.
 
مصطفی سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: اکنون مدیران دستگاهای اجرایی حرک پرشتاب خود را برای محقق این فرهنگ آغاز کرد‌ه‌اند.
 
وی با بیان اینکه  در سفر معاون رئیس جمهوری به استان بوشهر تلاش‌های جدیدی در حوزه توسعه وپیشرفت استان رقم خورد تصریح کرد: درسفردکتر نوبخت معاون رئیس جمهور به استان بوشهر راههای اجرایی طرح‌های زیربنایی استان در چند بخش مطرح و راهکارهای لازم برای اجرای آنها ارائه شد.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه برای توسعه استان بوشهر در چند بخش کمیته اجرای طرح‌های ویژه تشکیل شده گفت: درحوزه استاندار، معاونین استاندار، فرمانداران هر بخش بین 3 تا 5 طرح ویژه تعیین می‌شود که از طریق این  تشکیل این کمیته‌ها پیگیری و اجرا می‌شود.
 
سالاری با بیان اینکه توسعه استان بوشهر تنها از طریق مدیران رقم نمی‌خورد افزود: باید برای توسعه استان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود و مشارکت گروههای و قشرهای مختلف مردم الزامی است.
 
وی با اشاره به اینکه استان بوشهر برای پیشرفت و توسعه دارای ظرفیت‌های متعددی است خاطرنشان کرد: موقعیت نخست استان برای توسعه و پیشرفت در بهره‌برداری از موقعیت دریا است.
 
استاندار بوشهر زیر بنای توسعه هر سرزمین را حمل و نقل  دانست و تصریح کرد: موهبت دریا و وجود حمل ونقل در بخش‌های ریلی، جاده‌ای، دریایی وهوایی زمینه بیش از پیش توسعه استان بوشهر را فراهم می‌کند.
 
سالاری با  بیان اینکه اجرای طرح راه‌آهن  بوشهر –شیراز در سفر معاون رئیس جمهور به استان بوشهر مطرح شد گفت: دکتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردر سفر به بوشهراز استفاده منابع مالی فاینانس چین، برای اجرای راه‌آهن بوشهر – شیراز موافقت کرد.
 
وی  با بیان اینکه اجرای طرح راه‌آهن بوشهر زمینه اتصال بوشهر را به آسیای میانه و مرکز کشور فراهم می‌کند گفت: اکنون استان بوشهر در بخش تجارت و بازرگانی دریایی جایگاه مهمی دارد که اجرای طرح ریلی و ترانزیت کالا جایگاه اقتصادی استان بوشهر را افزایش می‌دهد.
 
استاندار بوشهر با بیان اینکه با موافقت دکترنوبخت از استفاده منابع مالی فاینانس چین در اجرای راه‌آهن بوشهر بزودی نشست هایی با وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی تشکیل می‌شود افزود: پیش بینی می‌شود اجرای این طرح در کوتاه مدت در استان بوشهر اجرایی شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.