| کد خبر: 18951 |

ابلاغ ۲ میلیارد تومان برای راه‌آهن خراسان‌جنوبی

تین نیو | استاندار خراسان جنوبی گفت: برای راه‌اندازی راه‌آهن استان 2 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است.
 
وجه‌اله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امید است که با دعوت دکتر نوبخت و بازدید از سطح استان بتوانیم خدمات و اقدامات لازم در بخش‌های عمرانی، اعتبارات و تخصیصات به ویژه برای لایحه بودجه سال آینده که از یک ماه دیگر بخشنامه آن ابلاغ می‌شود جایگاه خوبی را برای خراسان جنوبی پیش‌بینی کنیم.
 
وی با بیان اینکه در آغاز برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار داریم، تصریح کرد: شالوده این برنامه توسط معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به مجلس ابلاغ می‌شود که امید است در این لایحه امکان خوبی برای استان فراهم شود.
 
استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: موضوعاتی مانند راه‌آهن، دو بانده کردن راه، ارتباط شهرستان‌ها با یکدیگر، ایجاد یک سری تجهیزات و خدمات مورد نیاز برای استان، فعال کردن بازارچه‌های مرزی و گمرکات استان، فراهم کردن امکاناتی برای مرزنشینان و استفاده از نیروهای متخصص و تحصیل‌کرده استان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت در استان از مهمترین موضوعاتی است که با سفر معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور به استان مطرح می‌شود.
 
خدمتگزار با بیان اینکه برای راه‌اندازی راه‌آهن استان 2 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده است، ادامه داد: قرار است 5 میلیارد تومان برای مطالعات این طرح لحاظ شود.
 
وی خاطرنشان کرد: امید است با سفر دکتر نوبخت بتوانیم با توجه به توانمندی‌های دولتمردان در راستای رفع نیازهای استان گام‌های موثری برداریم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دون پایه راه آهن 0 0

    دقیقا " مثل هم این اعتبار در دهه ۷۰ به طرح راه آهن غرب کشور واگذار شد!!!! و روزنامه سطح اول کشور در آن زمان ودرسال ۱۳۷۸ تیتر جالبی زد!!!! اعتبار راه آهن غرب کشور چه شد؟؟؟؟؟!!!!!! البته همین الان هم باگذشت قریب به ۱۵سال سوال همین است که واقعا " اعتبارواگذاری به توسعه راه آهن غرب کشورچه شد؟؟؟!!؟ هنوز همه دنبال این اعتبارهستند!!حالا واقعا " چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • خاطر خواه راه آهن 0 0

    دون پایه راه آهن - عزیز من سوال زیادی نکن - برای راه اهن غرب کشور پنج سال پیش مناقصه بین المللی گذاشتند و وام بین المللی گرفتند و ریل خریدند حالا دارند قسط وام را می دهند ولی حالا معلوم نیست ریلها کجاست که راه آهن به کرمانشاه نمی رسد و می گویند ریل نداریم. می خوای تابلو کن که ریل راه آهن غرب کشور جه شد؟؟