| کد خبر: 14253 |

مصدومان سانحه قطار مسافری در ایستگاه راه آهن اندیمشک مداوا شدند

تین نیوز | رییس مرکز فوریت های پزشکی 115 اندیمشک گفت: شش مصدوم سانحه قطار مسافری ، در ایستگاه راه آهن اندیمشک سرپایی مداوا شدند.

ˈ علیرضا محمودی ˈ گفت: از هفت مصدوم این سانحه یک زن از ناحیه کتف دچار آسیب شده که برای درمان توسط اورژانس به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شد.
 
وی افزود: شش مصدوم دیگر این حادثه مشکل خاصی نداشته و پس از مداوای سرپایی در محل ایستگاه راه آهن به آنان اعلام شد در صورت احساس نیاز به درمان به بیمارستان مراجعه کنند.
 
وی گفت: به محض ورود قطار مسافری در ایستگاه راه آهن اندیمشک ماموران اورژانس 115 در ایستگاه حضور یافته و به مداوای مصدومان پرداختند.
 
ˈحمیدرضا گودرزیˈ فرماندار اندیمشک نیز گفت:قطار مسافری مشهد - شوشتر در ایستگاه تنگ هفت در حوزه استحفاظی لرستان دچار سانحه شد.
 
وی دلیل بروز این حادثه را مشکل در سامانه ترمز قطار باری عنوان کرد و افزود:این مشکل موجب برخورد خفیف دو قطار مسافری و باری شد.
 
قطار مسافری شماره 187 مشهد - شوشتر ساعت پنج و 50 دقیقه صبح پنجشنبه در ایستگاه تنگ هفت دچار حادثه شد.
 
ˈسیدحبیب پژوهیدهˈ از مسافران مصدوم این حادثه نیز که با همسفرش برای درمان به بیمارستان دزفول مراجعه کرده از نحوه امدادرسانی به مصدومان این حادثه انتقاد کرد و گفت:بیمارستان حاضر به ارایه خدمات درمانی رایگان به مصدومان این حادثه نیست.
 
وی افزود:به رغم ارایه برگه حادثه که به امضای رییس و پزشک قطار رسیده، بیمارستان دزفول برای ارایه خدمات درمانی درخواست واریز وجه به حساب بیمارستان می کند.
 
وی گفت: در این حادثه از ناحیه کمر آسیب دیده اما از آنجا که به وسیله اورژانس 115 به بیمارستان منتقل نشده ام، بیمارستان از ارایه خدمات درمانی رایگان امتناع می کند.
 
این مسافر قطار افزود:در برخورد دو قطار مسافری و باری تعدادی از مسافران که در طبقات بالای سالن قطار بر روی تخت استراحت می کردند به پایین سقوط کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.