| کد خبر: 11828 |

محصولات واگن پارس ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزانتر از مشابه خارجی است

تین نیوز | مدیر عامل شرکت واگن سازی پارس اراک گفت: قیمت واگن های تولیدی این شرکت در مقایسه با مشابه خارجی آن 30 تا 40 درصد ارزانتر است.
 
محمد محمدی افزود: قیمت محصولات شرکت واگن سازی اراک در مقایسه با محصولات چینی 30 درصد و نسبت به شرکت های اروپایی بیش از 40 درصد ارزانتر تمام می شود.
 
وی با بیان اینکه تمام واگن های تولیدی شرکت واگن سازی اراک از استانداردهای اروپایی برخوردار هستند، گفت: تلاش ما این است علاوه بر رعایت استانداردهای مورد نیاز، تمام سفارش های خود را نیز در صورت پرداخت قیمت آن به موقع تحویل خریداران بدهیم.
 
محمدی با اشاره به ظرفیت تولیدی شرکت واگن سازی پارس یادآور شد: هم اکنون شرکت واگن سازی پارس ظرفیت تولید سالانه یک هزار دستگاه واگن باری و بیش از 200 دستگاه واگن مسافربری را دارد و حتی می تواند این ظرفیت را نیز افزایش دهد.
 
مدیر عامل شرکت واگن سازی پارس اراک تصریح کرد: شرکت واگن سازی اراک به عنوان بزرگترین سازنده واگن در خاورمیانه از توانمندی تولید واگن های باری، مسافربری، مترو، ترن ست، لکوموتیو و جت وی(پل تلسکوپی) برای سوار شدن به هواپیما در فرودگاه های مختلف برخوردار است و هم اکنون 14 جت وی ساخت این شرکت در فرودگاه حضرت امام(ره) نصب شده است.
 
وی افزود: هم اکنون برای ساخت بیش از دو هزار دستگاه انواع واگن با طرف های خود در حال مذاکره هستیم، اما کمبود نقدینگی یکی از مشکلات مشتریان ما است و اگر تسهیلات بانکی به سهولت در اختیار آنان قرار گیرد به راحتی می توانیم نسبت به تامین واگن های مورد نیاز مشتریان خود اقدام کنیم.
 
محمدی تصریح کرد: در صورتی که خریداران واگن بتوانند به موقع منابع مالی خود را تامین کنند شرکت واگن سازی اراک نیز می توانند به موقع طبق قراردادهای منعقده واگن های مورد نیاز خریداران را تحویل دهد، اما مشکلات مربوط به کمبود منابع مالی خریداران سبب می شود واگن سازی اراک به این مساله توجه بیشتری نشان دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.