| کد خبر: 113314 |

در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس‌راه‌آهن کشور مطرح شد؛

◄ اولویت‌های پلیس راه‌آهن در امنیت مسافران، بار و حراست از خطوط ریلی

تین‌نیوز|

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس راه‌آهن کشور اظهار داشت: تأمین امنیت مسافران و بار، حراست از خطوط ریلی، سالن‌ها، ابنیه و تأسیسات راه‌آهن را از اولویت‌های پلیس راه‌آهن کشور است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سردار علیرضا اکبرشاهی در نشست تخصصی فرماندهان، معاونان و روسای پلیس راه‌آهن کشور با اشاره به اینکه ساختار مأموریتی پلیس، انتظامی، ترافیکی و اجتماعی است، گفت: پلیس راه‌آهن با اولویت قرار دادن رویکرد اجتماعی، توفیقات بسیاری در بهینه‌سازی مأموریت‌ها و تسهیل امور به دست آورده است. در این نشست تخصصی که با حضور فرمانده پلیس راه‌آهن کشور، معاونان ستادی و رؤسای پلیس راه‌آهن سراسر کشور، برگزار شد، مهم‌ترین چالش‌ها و مسائل تخصصی پیش‌روی پلیس راه‌آهن بررسی و از فرماندهان برتر این پلیس با اهداء لوح و هدایا تقدیر شد.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور ضمن اقتدار در مقابل برهم‌زنندگان نظم باید در انتظام‌بخشی به جامعه و در برخورد با مردم با چهره‌ای رئوف و مهربان ظاهر شود، افزود: از شاخص‌ترین اقدامات سال جاری پلیس راه‌آهن در حوزه اجتماعی، استقبال از مسافران نوروزی و نصب منشور اخلاقی در بیلبورد سالن‌های مسافربری راه‌آهن بود که مورد توجه مسافران و مسئولان قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان شد: نیروی انتظامی از جمله سازمان‌های مقتدر در جمهوری اسلامی ایران است که با تدبیر و درایت کارکنان متعهد خود، مسیر بالندگی و پیشرفت را طی می‌کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با تقدیر از فرماندهان استان‌های سراسر کشور در اجرای مطلوب مأموریت هفته ناجا و اربعین حسینی، گفت: لازمه تحقق اهداف و تحول در یک سازمان علاوه بر برنامه‌ریزی، دانش و تداوم کار جمعی است که بدون آن، مطمئناً حرکتی انجام نخواهد شد.

وی با تأکید بر مدنظر قرار دادن فرآیند پیش‌بینی، پیشگیری، مقابله و برخورد در حوزه مأموریتی از سوی فرماندهان خاطرنشان کرد: نکته‌سنجی، اهمیت به مؤلفه زمان در مأموریت‌ها و توجه به نقاط ضعف و قوت، خودباوری در یک مجموعه را به فعلیت تبدیل می‌کند.

سردار اکبرشاهی تأمین امنیت مسافران و بار، حراست از خطوط ریلی، سالن‌ها، ابنیه و تأسیسات راه‌آهن را از اولویت‌های این پلیس معرفی کرد و گفت: در پیش گرفتن رویکرد اجتماعی از سوی پلیس راه‌آهن، بی‌تردید در اقبال و اعتماد شهروندان، نهادها، بنگاه‌های اقتصادی و همچنین گردشگران خارجی نسبت به بهره‌برداری از راه‌آهن در سفرها و ترابری کالا تأثیر بسزایی خواهد داشت.

سردار اکبرشاهی در پایان گفت: انجام شایسته این مأموریت در کنار مبارزه همه‌جانبه با قاچاق کالا در شبکه راه‌آهن کشور موجب خواهد شد تا پلیس راه‌آهن نقش خود را در رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری و از همه مهم‌تر برپایی اقتصاد مقاومتی، مطابق با فرمایش فرمانده معظم کل قوا به خوبی ایفا کند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.