| کد خبر: 259785 |

لزوم تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و آزادراه بین المللی آستارا

فرماندار آستارا در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن و آزادراه بین المللی آستارا - آستارا بر تسریع در اجرای کامل این دو پروژه مهم با همکاری دستگاه های متولی تاکید کرد.

تین نیوز

فرماندار آستارا در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن و آزادراه بین المللی آستارا - آستارا بر تسریع در اجرای کامل این دو پروژه مهم با همکاری دستگاه های متولی تاکید کرد.

 

محمدرضا شهاب زاده امروز در جریان بازدید از پل جدید اتومبیل رو و مسیر ۱۴۰۰ متری آزاد راه آستارا - آستارا که از پروژه های مهم حوزه حمل و نقل بین المللی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان است، اظهار کرد: پل اتومبیل روی بین ایران و آذربایجان و اتصال آن به اتوبان کنارگذر بین المللی آستارا به طول ۱.۴ دهم کیلومتر و سپس مسیر راه آهن آستارا ، باعث رونق تجاری در هر دو کشور و حمل و نقل ترکیبی بین آنها خواهد شد.

وی بر تسریع در تملک اراضی مورد نیاز منطقه و همچنین فعالیت پیمانکار و رفع مشکلات پیش رو تاکید کرد.

فرماندار آستارا همچنین در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان با اشاره به اینکه این پروژه در سه فاز، شش بلوک و هر بلوک در ۳۴ واحد و در مجموع ۶۱۲ واحد ساخته خواهد شد، عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن از طرح های مهم دولت در حوزه زمین و مسکن است.

شهاب زاده با بیان اینکه همه دستگاه های متولی باید برای اجرای هرچه بهتر این طرح و انجام تعهدات تعریف شده تمام تلاش خود را به کار گیرند، گفت: دستگاه های اجرایی همراهی کنند و موانع موجود را از میان بردارند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.