| کد خبر: 247067 |

بازدید معاون وزیر راه از پروژه های زیرساختی بندر چمخاله

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه های زیرساختی بندر گردشگری چمخاله بازدید کرد و گفت: ضرورت دارد بخش خصوصی برای در روبناهای بندر چمخاله سرمایه گذاری کند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه های زیرساختی بندر گردشگری چمخاله بازدید کرد و گفت: ضرورت دارد بخش خصوصی برای در روبناهای بندر چمخاله سرمایه گذاری کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، علی اکبر صفایی در سفر به گیلان با بیان اینکه پروژه های زیرساختی بندر چمخاله با سرمایه گذاری سازمان بنادر در فاز اول، نزدیک به ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: برای حضور بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در بخش های تامین شناور مسافری-گردشگری، محوطه سازی و زیباسازی آن، تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: بندر چمخاله، با توجه به زیبایی های طبیعی، موقعیت بسیار خوبی در بخش گردشگری دارد، بنابراین  سازمان بنادر و دریانوردی در تلاش است تا این بندر را هر چه سریع برای استفاده مردم، فعال کند.

براساس این گزارش و بنابر گفته پیمانکار اجرایی پروژه توسعه بندر چمخاله، احداث پل دسترسی، ایجاد موج شکن شامل بازوهای شرق و غرب و ساخت اسکله در فاز اول در دست اجراست که تاکنون ۶۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در این بازدید جلیل اسلامی؛ معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا جلالی؛ فرماندار لنگرود و پرویز محمدنژاد؛ نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.