| کد خبر: 207204 |

◄ مسافرت‌های زیارتی ارزان با آرامش سفر

آژانس هواپیمایی آرامش سفر که یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی در ایران و تهران میباشد سالانه تورهای زیارتی زیادی را به مقصد مشهد، سوریه و کربلا برگزار می‌کند.

تین نیوز

سفرهای زیارتی همیشه از جمله سفرهایی است که خواهان زیادی در ایران دارد. ایران کشوری مسلمان و تعداد زائران در این شهر در ایام محرم و ایام عادی همیشه بالاست، با توجه به حضور حرم امام رضا (ع) و حرم حضرت معصومه در ایران زائران زیادی نیز وارد ایران می‌شوند.البته باید بدانید جدا از این دو حرم با برکت ایران دارای زیارتگاه های زیادی می‌باشد که هر کدام از آنها دلیلی برای سفر به شهر مقصد است.

سفر به مشهد مقدس

اگر قصد سفر به مشهد مقصد را دارید باید قبل از هر چیزی راهنمای سفر به مشهد توسط آرامش سفر را بدانید. مشهد یکی از زیارتی‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ایران است که سالانه میلیون‌ها گردشگر و زائر از سرتاسر دنیا به این شهر سفر می‌کنند. یکی از شلوغ‌ترین زمانهای سفر به مشهد در ایام نوروز است به نوعی که میلیون‌ها زائر ایرانی خود را به این شهر می‌رسانند تا در لحظه سال تحویل در جوار حرم با برکت امام هشتم حضور داشته باشند.

سفر به سوریه با آرامش سفر

کشور سوریه دیگر کشور زیارتی در ایران می‌باشد که زائران زیادی از سمت ایران به این شهر سفر می‌کنند.تور سوریه با آرامش سفر از جمله تورهای محبوب در ایران است که شما می‌توانید خود را به شهر دمشق برسانید و از حرم حضرت زینب (س) زیارت کنید.حرم حضرت زینب (س) در جنوب شهر دمشق واقع میباشد.

سفر به کربلا با آرامش سفر

محبوبترین مسیر خارج از ایران برای زیارت شهر کربلا میباشد. زیارت حرم امام حسین (ع) و حضور در بین الحرمین آرزوی عاشقان امام حسین (ع) است. شما می‌توانید در تور هوایی کربلا آرامش سفر شرکت کنید.کربلا از جمله شهرهایی میباشد که ایرانیان زیادی در طی سال به این شهر زیارتی سفر می‌کنند. یکی از شلوغترین زمان‌هایی که میتوانید به کربلا سفر کنید ایام محرم و شب‌های قدر است. در زمان محرم این شهر میزبان میلیونها زائر ایرانی میباشد. همچنین در ماه رمضان نیز شهر نجف حرم امام علی (ع) میزبان تعداد بیشماری زائر ایرانی است.توجه کنید تورهای کربلا به صورت زمینی و هوایی میباشد و به صورت ترکیبی شامل تور کربلا و نجف بوده و شهرهای سامرا و کاظمین به صورت رایگان می‌توانید زیارت کنید.

بهترین زمان برای سفر به کربلا

کربلا همیشه مورد توجه ایرانیان میباشد و شما میتوانید هر زمانی که مایل بودید به این شهر سفر کنید.اما برخی از ایام و مناسبت ها مراسم های خاصی در این شهر زیارتی برگزار میشود که حضور در این شهر در این زمان خارج از لطف نمیباشد. یکی از بهترین زمان ها ایام محرم میباشد. مردمان زیادی علاقمند هستند تا در زمان محرم در کربلا حضور داشته باشند و این لحظات را در جوار حرم با برکت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) حضور داشته باشند. دیگر زمان مناسب برای زیارت از کربلا و نجف ایام ماه رمضان است زیرا شبهای قدر حضور در حرم امام مهربانی ها حضرت علی (ع) بسیار مورد توجه میباشد.

خرید تورهای زیارتی آرامش سفر

آژانس هواپیمایی آرامش سفر که یکی از بهترین آژانس های هواپیمایی در ایران و تهران میباشد سالانه تورهای زیارتی زیادی را به مقصد مشهد، سوریه و کربلا برگزار می‌کند. با توجه به تجربه چندین ساله آرامش سفر در این زمینه تورهای بسیار عالی را برگزار کرده و میزان رضایتمندی مسافران این آژانس بالای 98 درصد می‌باشد. شما میتوانید برای خرید تورهای زیارتی از آرامش سفر با شماره 02154034000 و یا سایت آرامش سفر به آدرس arameshsafar.com مراجعه نمایید و از جدیدترین تورهای این آژانس با خبر شوید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.