| کد خبر: 221602 |

نماینده مجلس: تعریض جاده سقز - بوکان از مطالبات جدی مردم است

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده سقز - بوکان یکی از پرحادثه‌خیزترین نقاط استان بوده و تعریض تبدیل این محور به بزرگراه از مطالبات جدی مردم این منطقه است.

تین نیوز

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده سقز - بوکان یکی از پرحادثه‌خیزترین نقاط استان بوده و تعریض تبدیل این محور به بزرگراه از مطالبات جدی مردم این منطقه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بهزاد رحیمی روز یکشنبه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: قطعه شماره یک کریدور شمال – جنوب محدوده سقز به سمت بوکان حدود ۲۸ کیلومتر است که همواره محل بروز حوادث جاده‌ای است و باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی مقرر شد ظرف هفته آینده  برای اجرای این طرح مناقصه برگزار و پیمانکار جدید انتخاب شود، افزود: از ۹۱ کیلومتر کریدور شمال - جنوب در محدوده شهرستان سقز، ۵۱ کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته است.

رحیمی به در دست ساخت بودن فرودگاه سقز نیز اشاره کرد و یادآور شد: قرار شده این پروژه تا پایان سال عمرانی ۹۹ (تابستان سال ۱۴۰۰) به بهره‌برداری برسد و با توجه حمایت‌های انجام شده از این طرح توسط دولت اتمام آن در سال آینده دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه پروژه فرودگاه سقز به صورت ویژه فعال شده است، اظهار داشت: هم اکنون سه پیمانکار فعال بوده و به طور موازی در بخش‌های مختلف این پروژه فعالیت می‌کنند.

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به جاده در دست ساخت سقز - بانه نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار شماره چهار این پروژه معرفی شده و عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

رحیمی میزان پیشرفت فیزیکی قطعه دوم جاده سقز - بانه را ۶۵ درصد اعلام و اضافه کرد: امیدواریم این پروژه‌ها به زودی به بهره‌برداری برسد، چراکه نوید بخش روزهای خوبی برای این منطقه از استان خواهد بود.

شهرستان سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.