| کد خبر: 264808 |

پایان نقاط حادثه خیز تا نیمه اول ۱۴۰۳

جانشین رییس پلیس راهور فراجا کاهش تصادفات را مستلزم هماهنگی در بالاترین سطح دانست و گفت: برای زمستان امسال در ۱۱۰ گردنه برف گیر کشور اکیپ های کامل امدادی و انتظامی مستقر خواهند شد.

تین نیوز

جانشین رییس پلیس راهور فراجا کاهش تصادفات را مستلزم هماهنگی در بالاترین سطح دانست و گفت: برای زمستان امسال در ۱۱۰ گردنه برف گیر کشور اکیپ های کامل امدادی و انتظامی مستقر خواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار سیدتیمور حسینی روز یکشنبه در هفتادو هشتمین کمیته هماهنگی طرح های ترافیکی افزود: ترددها با ایمنی بالا حق مسلم مردم است و باید همه دستگاه ها نسبت به آن احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه ارتقای امنیت در محورها و گردنه های برف گیر بیش از نقاط دیگر احساس می شود، گفت: اما نباید از محورهای دیگر غافل شد و باید در این محورهای غیرگردنه ای به خصوص آزادراه ها کنترل کامل داشته باشیم.

جانشین رییس پلیس راهور غافل گیری را دارای بیشترین هزینه دانست و تاکید کرد: برنامه ریزی ها به طوری باشد که در هر لحظه و مکان مناسب ترین خدمات را داشته باشیم و این مسئله بدون هماهنگی در بالاترین سطح و اشتراک اطلاعات امکان پذیر نیست.

پایان نقاط حادثه خیز تا نیمه اول ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل راه و شهرسازی نیز با اشاره به افزایش شمار تلفات جاده ای گفت: متاسفانه سال گذشته شاهد افزایش تصادفات و تلفات جاده ای بودیم که باید کاهش یابد و این تکلیف همه نهادها است.

شهریار افندی زاده ادامه داد: امسال با همراهی معاون اول رئیس جمهور دستورات خوبی صادر شد که امیدواریم در کاهش تصادفات اثرگذار باشد و این دستورات می تواند تا اندازه ای بازدارنده باشد.

به گفته او، ۸۷۸ نقطه پر تصادف و حادثه خیز شناسایی شده که برای سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ اصلاح می شود البته از این میزان ۴۰۰ نقطه در سال جاری اصلاح شد.

افندی زاده گفت: برای رفع این نقاط به استانهای کشور اجازه داده شد از محل مولد سازی این نقاط تا پایان ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به طور کامل اصلاح شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.