| کد خبر: 263254 |

رییس پلیس راه کشور:

شرکت‌ های بیمه‌ در طرح‌ های راهسازی سرمایه‌ گذاری کنند

رییس پلیس راه کشور مشارکت صنعت بیمه در طرح های راهسازی را یک سرمایه گذاری سودآور دانست و گفت: شرکت های بیمه ای برای کاهش هزینه های خود در این طرح ها سرمایه گذاری کنند.

تین نیوز

 رییس پلیس راه کشور مشارکت صنعت بیمه در طرح های راهسازی را یک سرمایه گذاری سودآور دانست و گفت: شرکت های بیمه ای برای کاهش هزینه های خود در این طرح ها سرمایه گذاری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سردار حسن مومنی روز یکشنبه در حاشیه نشست راهبری تصادفات خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سرمایه گذاری شرکت های بیمه ای در پروژه های راهسازی و کمک به بهبود شرایط جاده ها می تواند برایشان سودآور باشد.

وی تصریح کرد: به هر میزان که شمار تصادفات فوتی، جرحی و یا خسارتی کمتر باشد، هزینه های شرکت های بیمه ای کاهش می یابد از این رو هزینه کرد در پروژه های راهسازی، اتلاف هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری سودآور است.

رییس پلیس راه کشور با تاکید بر اینکه مشارکت در اصلاح راه ها و ارتقای ایمنی جاده ها به نفع شرکت های بیمه ای است گفت: انتظار می رود که شرکت های بیمه ای بیش از پیش در این زمینه وارد عرصه سرمایه گذاری شوند.

افزایش هشت درصدی تصادفات

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش هشت درصدی وقوع تصادفات کشور در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال گفت: علت بیش از ۸۰ درصد از تصادفات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم توجه به جلو است.

سردار مومنی تصریح کرد: علت عمده عدم توجه به جلو، خستگی ناشی از خواب آلودگی رانندگان و نیز استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش های انجام شده، شمار جان باختگان تصادفات نسبت به دهه ۸۰ کاهش یافته است گفت: در سال های ۸۵ و ۸۶، ۲۸ هزار نفر در تصادفات کشور جان باختند که در صورت ادامه این روند باید سالانه ۹۰ هزار نفر در این سانحه ها کشته می شد اما با تلاش انجام شده، شمار این قربانیان به سالانه ۱۶ هزار نفر کاهش یافت.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.